چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۵۳۳
پنجشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: تمثال شهدا در معابر شهرها و روستاهای تنگستان نصب می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور در نشست ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان تنگستان بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان را یادآوری و اظهار داشت: ترویج سبک زندگی شهدا بهترین و مؤثرترین روش زنده نگه داشتن این فرهنگ متعالی است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: رسیدگی به مسائل و مشکلات ایثارگران و ارائه خدمات به خانواده‌های معظم شهدا از وظایف مسئولان است و استاندار محترم هم تأکید ویژه‌ای در این خصوص دارند.

رفیعی پور در ادامه افزود: امروز هرچه داریم به برکت خون شهداست و همه ما مدیون شهدا و خانواده معظم شهدا به خصوص پدران و مادران شهدا، همسران و فرزندان شهدا که بهترین ثمره زندگی شأن را تقدیم انقلاب کردند هستیم.

وی بیان کرد: اگر چه مشکلاتی در حوزه معیشتی و اقتصادی داریم ولی یکی از نعمت‌های بسیار خوب جامعه امنیت است که به برکت خون شهدا وجود دارد.

فرماندار تنگستان یادآور شد: بنیاد شهید برنامه ریزی لازم و هفتگی در راستای دیدار با خانواده معظم شهدا انجام دهد.

وی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کمترین کاری است که می‌توان انجام داد و بیشتر برای نسل جدید که دوران دفاع مقدس را درک نکردند.

رفیعی‌پور ادامه داد: در بحث نصب تمثال مبارک شهدا در معابر شهرها و روستاهای شهرستان با یک کار بسیار خوب در دستور کار شهرداران و دهیاران قرار گیرد.

وی یادآور شد: شهرداران و دهیاران در خصوص نام گذاری کوچه‌ها و معابر بنام شهدا و جانبازان متوفی اقدامات لازم را به عمل آورند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر