چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دادگستری استان به یک موسسه مالی در شهر بوشهر برای تعیین تکلیف سپرده های مشتریان خود اولتیماتوم یک ماهه داد.به گزارش فکرشهر، حیدر بحرانی که در نشستی خبری با موضوع جزییات جدید از پرونده اختلال در نظام اقتصادی بوشهر سخن می گفت، با اشاره به مشکلاتی که چندیست برای مشتریان یکی از موسسات مالی شهر بوشهر جهت برداشت سپرده های شان ایجاد شده، اظهار داشت: این موسسه اکنون 22 میلیارد تومان کسری دارد.
کد خبر: ۶۵۶۷
پنجشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: مدیرکل دادگستری استان به یک موسسه مالی در شهر بوشهر برای تعیین تکلیف سپرده های مشتریان خود اولتیماتوم یک ماهه داد.

به گزارش فکرشهر، حیدر بحرانی که در نشستی خبری با موضوع جزییات جدید از پرونده اختلال در نظام اقتصادی بوشهر سخن می گفت، با اشاره به مشکلاتی که چندیست برای مشتریان یکی از موسسات مالی شهر بوشهر جهت برداشت سپرده های شان ایجاد شده، اظهار داشت: این موسسه اکنون 22 میلیارد تومان کسری دارد.

حیدر بحرانی گفت: در ارتباط با یک موسسه مالی بوشهر مردم مراجعات زیادی داشتند و عنوان کردند حق آنان ضایع شده، طوری که این موسسه اکنون 22 میلیارد تومان کسری دارد و به دلیل سوء مدیریت قادر به پرداخت سپرده های مردم نیست.

وی ادامه داد: لذا به این موسسه یکماه فرصت می‌دهیم وضعیت پولی که از مردم  شامل 65 هزار مشتری دریافت کرده را مشخص کند با فروش اموال یا شیوه دیگر به این نارضایتی ها پایان دهد، در غیر اینصورت بدون شک دستگاه قضا همانند پرونده  مضاربه صوری به این موضوع نیز ورود خواهد کرد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر