پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۸۲۷
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۷

فکرشهر: سرپرست فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه استان بوشهر قهرمانان زیادی در رشته تنیس روی میز در رده‌های سنی پایه دارد گفت: این استان از استان‌های پیشرو در این رشته در کشور است.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، بهنام حبیب‌زاده مومن در مجمع انتخابات هیات  تنیس روی میز استان بوشهر افزود: تارا سوری دختر تاریخ ساز تنیس روی میز جهانی هوپس، منا و مبینا صبحانی‌خواه و پارسا خلیلی از افتخارات تنیس روی میز استان بوشهر و کشور هستند که استان‌های  بزرگ کشور روی استان بوشهر در این رشته حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به اعتبارات ۲/۵ میلیارد تومانی فدراسیون برای اعزام برون مرزی و مسابقات داخلی سهم هیات‌های تنیس استانی از این بودجه محدود است که در همین ارتباط با توجه به  رشد این استان در رشته تنیس روی میز، ۸ میلیون تومان به هیات استان بوشهر تخصیص  داده خواهد شد.

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز به برنامه‌های فدراسیون تنیس روی میز کشور پیش از المپیک ۲۰۲۰ توکیو اشاره و اضافه کرد: هم‌اکنون اردوی آمادگی تیم ملی برای مسابقات جهانی در بخش آقایان در بابل در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: تیم ملی کشورمان از ۲ تا ۶ بهمن در مسابقات جهانی این رشته که در بخش تیمی برگزار می‌شود با ۵ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد که ۹ سهمیه المپیک در این رقابت‌ها به تیم‌های برتر داده خواهد شد.

حبیب‌زاده مومن بیان کرد: در فروردین ماه ۹۹ در بخش انفرادی دو سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو  در مسابقات آسیایی تایلند به برترین‌ها داده خواهد شد که دو ورزشکار در بخش مردان و زنان برای کسب این سهمیه تلاش خواهند کرد و مسابقات جهانی ۲۰۲۰ کره جنوبی دیگر رویداد بین‌المللی فدراسیون تنیس روی میز در فروردین ما ۹۹ خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز هیات تنیس روی میز را یکی از هیات‌های برتر استان بوشهر عنوان کرد و افزود: با توجه به حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و تلاش رئیس هیات، مربیان و ورزشکاران، این رشته در رده پایه جایگاه خوبی در کشور کسب کرده است و شاهد کسب مدال جهانی و آسیایی دختران تنیس باز بوشهری هستیم.

احمد بهروزیان فرد بر فعال کردن هیات‌های شهرستانی و برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری این رشته تاکید کرد.

وی همچنین خواستار میزبانی رقابت‌های کشوری و برپایی اردو‌های تیم ملی با توجه شرایط خوب آب هوایی استان بوشهر شد.

در مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز استان بوشهر خلیل شیخیانی رئیس پیشین این هیات با ۱۴ رای به مدت ۴ سال دیگر در سمت خود ابقا شد.       

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر