پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی پژوهشی آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: نخستین جشنواره قلم های آسمانی در بوشهر برگزار می‌شود.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های مختلف با موضوعات فرهنگی و دینی و ادبی و هنری یکی از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است که در طول سال برگزار می شوند.وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی خاطرنشان ساخت: تحقق منویات مقام معظم رهبری را در این زمینه با جدیت دنبال می کنیم و برنامه‌های مختلفی در این زمینه در استان بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۷
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۹

فکرشهر: معاون فرهنگی پژوهشی آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: نخستین جشنواره قلم های آسمانی در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های مختلف با موضوعات فرهنگی و دینی و ادبی و هنری یکی از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است که در طول سال برگزار می شوند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی خاطرنشان ساخت: تحقق منویات مقام معظم رهبری را در این زمینه با جدیت دنبال می کنیم و برنامه‌های مختلفی در این زمینه در استان بوشهر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی پژوهشی آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری نخستین جشنواره قلم های آسمانی در بوشهر خبر داد و بیان داشت: این جشنواره روز چهارشنبه 30 مهرماه در بوشهر برگزار خواهد شد.

وی از حضور حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی هوایی معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در این جشنواره خبر داد و افزود: این جشنواره داری پنج بخش مختلف است که افراد آثار خود را تحویل داده‌اند.

حجت‌الاسلام محمودی‌نیا ادامه داد: بخش های مختلف این جشنواره شامل  تالیفات دینی، تحقیقات دینی، نشریات دینی، پایان نامه ها و پایگاه های مجازی حوزه دین است که برگزیدان هر رشته تجلیل خواهند شد.

معاون فرهنگی پژوهشی آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به استقبال مناسب از برگزاری این جشنواره، اذعان داشت: فراخوان برای شرکت در جشنواره از بهمن ۹۲ آغاز شده است.

وی گفت: امیدواری با استفاده از ظرفیت‌های همه واحدها، روحانیون، مداحان، بانوان نخبه و موسسات قرآنی و حضور اساتید حوزه و دانشگاه و اقشار تاثیر گذار مرتبط با جشنواره شاهد برگزاری جشنواره ای باشکوه باشیم.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر