چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از افزایش دو برابری اعتبارات شهرداری‌های استان بوشهر در سال جاری به نسبت سال گذشته خبر داد.به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در جمع مسئولان شهری استان بوشهر اظهار داشت: طرح‌های بسیار خوبی در نقاط مختلف استان بوشهر در دست اجرا است که باید به کیفیت اجرای این پروژه‌ها به صورت ویژه توجه شود.وی به مسئولیت سنگین شهرداری‌ها در قبال مردم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: زمانی که اعتبارات مناسبی در اختیار ا قرار می‌گیرد، مسئولیت‌ها سنگین‌تر می‌شود و باید تلاش کنیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.
کد خبر: ۶۷۰۴
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۹

فکرشهر: معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از افزایش دو برابری اعتبارات شهرداری‌های استان بوشهر در سال جاری به نسبت سال گذشته خبر داد.

به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی در جمع مسئولان شهری استان بوشهر اظهار داشت: طرح‌های بسیار خوبی در نقاط مختلف استان بوشهر در دست اجرا است که باید به کیفیت اجرای این پروژه‌ها به صورت ویژه توجه شود.

وی به مسئولیت سنگین شهرداری‌ها در قبال مردم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: زمانی که اعتبارات مناسبی در اختیار ا قرار می‌گیرد، مسئولیت‌ها سنگین‌تر می‌شود و باید تلاش کنیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در استان بوشهر 70 درصد مردم شهرنشین هستند و باید در زمینه افزایش نشاط، افزایش امید، شادابی و سلامت در سطح جامعه تلاش شود که شهرداری‌ها نقشی مهم در این زمینه دارند.

وی بر لزوم طراحی و تعریف چهره شهرهای استان بوشهر متناسب با ظرفیت‌ها، منابع و زیرساخت‌های موجود تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: این مهم در حال حاضر در استان بوشهر دیده نمی‌شود.

رستمی به وضع نامطلوب بنیه مالی شهرداری‌های استان بوشهر اشاره کرد و گفت: شهرداری‌ها با اعتباراتی که دارند تنها توان اداره امور خود را دارند و دولت نیز باید دراین راستا کمک کند.

وی از تصویب یک هزار و 800 میلیارد ریال بودجه برای شهرداری‌های استان بوشهر در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: با وجود همه مشکلات تاکنون 850 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی به شهرداری‌های استان تخصیص یافته است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از افزایش دو برابری اعتبارات شهرداری‌های استان بوشهر در سال جاری خبر داد و افزود: 670 میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی شهرداری‌های استان بوشهر در سال گذشته مصوب شد.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر