چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۸۰۶۳
جمعه ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

فکرشهر: شهرداری بندرگناوه در ادامه فعالیت‌های پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا در این شهر با همکاری شبکه بهداشت ودرمان و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدام به ضدعفونی کردن و شست وشوی بازار ماهی، میوه و تره بار و پایانه مسافربری کرد.

به گزارش فکرشهر، مسوول روابط عمومی شهرداری بندرگناوه روز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهارداشت: باتوجه به اینکه بازار ماهی این شهر از مکان‌های شلوغ و پرتردد به‌شمار می‌آید و روزانه شمار زیادی از مردم و همچنین گردشگران و مسافران برای خرید ماهی به این نقطه مراجعه می‌کنند، شست‌وشو و ضدعفونی کردن آن ضروری بود که با همکاری شبکه بهداشت ودرمان انجام شد.

امرالله حاجب افزود: ضدعفونی کردن ترمینال مسافربری، تاکسی‌های درون و برون شهری، سرویس‌های بهداشتی عمومی و  اتوبوس‌های شهرداری با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از دیگر فعالیت‌های شهرداری در این راستا بوده است.

وی اظهار کرد: آموزش و اطلاع رسانی به شهروندان با نصب بنر در شهر و انتشار در فضای مجازی، جلوگیری از فعالیت فلافل و اغذیه فروش‌ها و دستفروشی در سایت تجاری، تعطیلی کمپینگ خلیج فارس و  اختصاص گشت ویژه نیز از جمله دیگر اقدام‌های شهرداری گناوه است.

مسئول روابط عمومی شهرداری گناوه گفت:  گشت ویژه شهرداری درصورت مشاهده مسافران و گردشگران در شهر به شبکه بهداشت  و درمان اطلاع می‌دهد تا تست‌های اولیه از آنان انجام و در صورت مشاهده موارد مشکوک به مراکز درمانی هدایت شوند.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های شهرداری گناوه تا پایان آماده باش مربوط به ویروس کرونا به‌صورت پیوسته ادامه دارد.

شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه ۸۰ درصد از جمعیت ۱۰۵ هزارنفری این شهرستان را در خود جای داده و از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور در استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر