پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس آمایش سرزمینی که در بخش ورزش دردست اجراست، به استان ها ابلاغ شده ستاد بازیهای آسیایی 2018 را تشکیل دهند...
کد خبر: ۷۰۱۸
پنجشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۱

فکرشهر: مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: براساس آمایش سرزمینی که در بخش ورزش دردست اجراست، به استان ها ابلاغ شده ستاد بازیهای آسیایی 2018 را تشکیل دهند.

به گزارش فکرشهر، ایرج رحمانی روز پنجشنبه درآیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: با تشکیل ستاد بازیهای آسیایی 2018 ظرفیت های ورزشی استانها در بخش ها و رشته های مختلف شناسایی و برای تقویت و حضور آنان در بازیهای آسیایی و پارآسیایی آینده برنامه ریزی می شود.

مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی و دولت در حال تدوین اعتبارات سال 94 هستند مهمترین اولویت های وزارت ورزش و جوانان در سال جاری و آینده پیگیری جذب اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و سایر اعتبارات در بخش فدراسیون های ورزشی و استانها است.

وی هماهنگی و ساماندهی امور جوانان را از دیگر اولویت های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد و ادامه داد: با عنایت به اینکه برابر ماده 41 قانون برنامه پنجم توسعه 22 دستگاه عضو ستاد ساماندهی امور جوانان هستند این دستگاهها باید وظایفشان را در زمینه امور جوانان انجام دهند.

رحمانی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان به عنوان هماهنگ کننده و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان است و با پیگیریهای انجام شده به دنبال استفاده از همه ظرفیت ها برای ارایه خدمات به جوانان هستیم.

وی با بیان اینکه ورزش و جوانان باهم عجین هستند گفت: ارزان ترین و شاخص ترین وسیله ای که نشاط و غرور ملی را برای کشور به دنبال دارد ورزش است.

رحمانی اضافه کرد: حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش و جوانان، پشتیبانی برای این وزارتخانه است و این حمایت وظیفه ما را سنگین تر می کند.

وی یادآورشد: هیاتهای ورزشی صاحبان اصلی ورزش هستند و باید به آنها اهمیت و اعتماد کرد.

مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: با همدلی و همراهی و با بهره گیری ازهمه ظرفیت ها بدون توجه به گرایش های سیاسی باید به هیاتهای ورزشی کمک کرد.

رحمانی اضافه کرد: هدف دولت تدبیر و امید احیای امید و نشاط در جامعه است که این وزراتخانه بجد به دنبال اجرای این سیاست است.

وی اظهار کرد: استان بوشهر در مسابقات آسیایی و پارآسیایی با توجه به جمعیت و محدودیت ها درخشید و رتبه های خوبی کسب کرد.

رحمانی اظهارکرد: این استان از لحاظ زیرساخت های سخت افزاری در شرایط خوبی قرار دارد و تلاش ما نیز این است که به استانهای مستعد نگاه ویژه ای داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: تحصیل، تهذیب، خودسازی و ورزش از مواردی است که باید در بخش امور جوانان مورد توجه قرار گیرد.

سعید زرین فر افزود: امسال سه هزراو 600میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به استان بوشهر اختصاص یافته است، این درحالی است که مطالبات پیمانکاران از محل پروژه های نیمه تمام دراین استان 12هزار میلیارد ریال است.

وی اظهارکرد: با عنایت استانداربوشهر 50 زمین ورزشی چمن مصنوعی در روستاهای بالای یکهزار نفر این استان در دست احداث است.

زرین فر، بر فعال تر شدن شورای عالی ورزش در استان بوشهر تاکید کرد.

مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مشکلات بخش ورزش و جوانان استان بوشهر را با پشتوانه هیات های ورزشی و جوانان استان حل می کنیم.

احمد بهروزیان فر افزود: توسعه ورزش های همگانی، پرداختن به ورزش های آبی و ساحلی و توجه به رشته های ورزشی مدال آور از سیاست های اصلی این اداره کل است.

وی افزایش سطح علمی مربیان و داوران و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی را از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد.

در این آیین احمد بهروزیان فر به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان بوشهر معرفی و از خدمات رضا جمشیدی تقدیر شد.


منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر