پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۵۹۳
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰

فکرشهر: سرپرست تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: تمرین‌های این تیم در اردوی شهریار تهران روند مطلوبی دارد و براساس برنامه زمان بندی در حال انجام است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، خداکرم ایزدپناه در جمع خبرنگاران در پی مطرح شدن برخی از انتقادها در زمینه برپایی اردوی تیم شاهین شهرداری بوشهر در شهریار افزود: همین انتقادها در اردوی نیم‌فصل تیم که دی ماه سال گذشته در تهران برگزار شد مطرح بود، اما نتیجه آن اردو منجر به جذب چند بازیکن خوب، آمادگی جسمانی و هماهنگی بالای تیم و کسب سه پیروزی پیاپی شد.

وی بیان کرد: اکنون نیز با توجه به درخواست کادر فنی برای انجام تمرینات بدن‌سازی در صبح و بعدازظهر و با توجه به آب و هوای گرم بوشهر، نیاز بود تا در منطقه‌ای با آب و هوای بهتر اردو برگزار شود.

ایزدپناه ادامه داد: هم اکنون شرایط قرنطینه‌ای بر اردوی تیم حاکم است، هیچ فردی به غیر از اعضای باشگاه اجازه حضور در اردو را ندارد و تیم تحت نظارت افسران کنترل فدراسیون پزشکی ورزشی هستند.

وی عنوان کرد: همه امکانات تمرینی در مجموعه عصر انقلاب در دسترس است.

وی یادآور شد: علاوه بر تیم شاهین شهرداری بوشهر تیم‌های دیگری مانند فولاد خوزستان، نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان اردوی آمادگی خود را در تهران برگزار کرده‌اند.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در مورد برگزاری دیدار تدارکاتی نیز عنوان کرد: کادر فنی با چند تیم برای انجام بازی تدارکاتی در حال مذاکره است تا روزهای آینده در دیداری تدارکاتی، تیم محک بخورد.

تیم فوتبال  شاهین بوشهر اکنون با ۱۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر