پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرمربی ایران جوان بوشهر با بیان اینکه اگر در لیگ یک ماندگار شویم جشن می‌گیریم، گفت: روح و روان تیم تحت تاثر مشکلات مالی است.به گزارش فکرشهر، غلامرضا دلگرم امروز در گفت‌گو با خبرگزاری فارس پیروزی تیمش در بندرعباس را حاصل غیرت و تلاش بازیکنان دانست و گفت: خدا را شاکرم که با دست پر به بوشهر برگشتیم تا دل هواداران نجیب بوشهری هم شاد شود، بچه‌ها 3 امتیاز شیرین گرفتند، اما مردم بدانند در شرایط مطلوبی قرار نداریم.
کد خبر: ۷۲۵۴
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۲

فکرشهر: سرمربی ایران جوان بوشهر با بیان اینکه اگر در لیگ یک ماندگار شویم جشن می‌گیریم، گفت: روح و روان تیم تحت تاثر مشکلات مالی است.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا دلگرم امروز در گفت‌گو با خبرگزاری فارس پیروزی تیمش در بندرعباس را حاصل غیرت و تلاش بازیکنان دانست و گفت: خدا را شاکرم که با دست پر به بوشهر برگشتیم تا دل هواداران نجیب بوشهری هم شاد شود، بچه‌ها 3 امتیاز شیرین گرفتند، اما مردم بدانند در شرایط مطلوبی قرار نداریم.

سرمربی ایران جوان ادامه داد: از شما رسانه‌ها می‌خواهم توقعات را بالا نبرید، ما در این لیگ امسال بمانیم باید جشن بگیریم، به جز یک تیم شرایط دیگر تیم‌های گروه با ما قابل قیاس نیست، در فوتبال به امید زنده‌ایم، اما نباید خودمان را گول بزنیم، با این شرایط به نیم فصل هم نمی‎رسیم، با استرس و البته تلاش برخی از اعضای باشگاه هتل را تسویه کردیم، شرایط سفر زمینی 13 ساعته از بوشهر به بندر و برگشت را بازگو نکنم، بهتر است.

به دلیل نداشتن لباس گرم 4 بازیکن دچار سرماخوردگی شدند

وی ادامه داد: امسال قصد نداشتم و ندارم از مشکلات مالی حرف بزنم، اما مجبورم بعضی حقایق را بگویم تا هواداران و اهالی فوتبال انتظارات معقولانه‌ای از تیم ایران جوان داشته باشند، در طول سفر چهار بازیکن اصلی ما به دلیل نبود لباس گرم مناسب دچار سرماخوردگی شدند، بیش از 26 ساعت در راه رفت و برگشت بودیم، هیچکس دم نزد باز هم از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ممنونم که اتوبوس در اختیار تیم ما قرار دادند، وگرنه معلوم نبود این سفر چگونه شکل می‌گرفت.

دلگرم ادامه داد: بعد از برد در رختکن روی نگاه کردن به چهره بازیکنان را نداشتم، عرق ریخته‌اند، زحمت کشیده‌اند و بهترین نتیجه را کسب کرده‌اند، اما هیچکس در این استان پاداش 200 هزار تومانی به این بچه‌ها نمی‌دهد.

سرمربی ایران جوان بوشهر گفت: از بچه‌ها عذرخواهی کردم که در طول این مدت سخت تمرین کرده‌اند، بدون ریالی پول، خیلی از آنها از فصل پیش هم طلبکارند، اما هیچکس قدردان بازیکنانی که برای نام بوشهر تلاش می‌کنند تا این لحظه نیست.

روح و روان تیم تحت تاثیر مشکلات مالی است

وی افزود: پارسال هم همین شرایط را تجربه کردیم، امسال قضیه فرق می‌کند، برای ماندن می‌جنگیم، اما شرایط و تجربه بازیکنان امسال و پارسال قابل قیاس نیست، میانگین سن ما 24 سال است و جوانان جویای نام بوشهری در کنار چند غیربومی با معرفت در این پنج بازی ایثار کرده‌اند.

سرمربی ایران جوان بوشهر تصریح کرد: کار من تمرین و بازی گرفتن از بازیکنان و البته نمایش خوب تیم است، تمام تلاشم را می‌کنم، ادامه راه را نمی‌دانم چه خواهد شد، شاید مجبور شوم تصمیم جدیدی بگیرم، روح و روان تیم ما در این شرایط تحت تاثیر مشکلات مالی قرار گرفته، آن وقت چه انتظاری از تیم دارید؟ می‌ترسم مانند فصل گذشته دیر شود و همه افسوس بخورند، تا دیر نشده به تیم پولی تزریق شود تا با همین بچه‌های با انگیزه به دنبال بزرگی در فوتبال ایران باشیم.

دوست دارم از نزدیک با استاندار و امام جمعه صحبت کنم

دلگرم در خاتمه گفت: حضرت آیت‌الله صفایی بوشهری مرد فرزانه استان و سالاری استاندار خیلی دوست دارم از نزدیک با شما دو عزیز از نزدیک صحبت کنم و خیلی از مسائل را که نمی‌شود در رسانه‌ها عنوان کرد به شما بزرگان استان بگویم، باور کنید ما برای اعتلای فوتبال بوشهر در ایران اسلامی با کمترین بودجه در تلاشیم، آن هم با انبوهی بازیکن جوان آینده‌دار، اما بدانید شرایط سختی داریم و شاید به بازی اردبیل هم نرسیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر