پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: هم اکنون تنها یک شرکت بسته بندی خرما دراین شهرستان وجود دارد که سالانه دوهزارتن محصول تولیدی این استان را به کشورهای روسیه، اکراین، کنیا و مالزی صادر می کند.به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک زاده روز چهارشنبه در جریان بازدید از واحدهای تولیدی بخش کشاورزی شهرستان تنگستان افزود: این شرکت برای 80 نفر اشتغال ایجاد کرده است. 
کد خبر: ۷۳۱۱
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: فرماندار تنگستان استان بوشهر گفت: هم اکنون تنها یک شرکت بسته بندی خرما دراین شهرستان وجود دارد که سالانه دوهزارتن محصول تولیدی این استان را به کشورهای روسیه، اکراین، کنیا و مالزی صادر می کند.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک زاده روز چهارشنبه در جریان بازدید از واحدهای تولیدی بخش کشاورزی شهرستان تنگستان افزود: این شرکت برای 80 نفر اشتغال ایجاد کرده است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی تنگستان و ارتزاق جمعیت کثیری از شهرستان دربخش کشاورزی، تلاش برای تسهیل امور کشاورزی و توسعه و احداث زیرساخت های این بخش از اولویت های این شهرستان است.

ترک زاده اظهارکرد: فعالیت بخش خصوصی در بخش کشاورزی و استقرار صنایع تبدیلی کشاورزی می تواند زمینه مناسبی برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار دراین شهرستان فراهم کند.

وی در بازدید از واحد بسته بندی خرما در اهرم و مزارع پرورش میگوی دلوار ضمن تقدیر از تلاش های بخش خصوصی خواستار حضور فعال سرمایه گذاران دربخش های مختلف صنعتی، تجاری و تولیدی بویژه در حوزه صنایع مرتبط با کشاورزی و صنایع دریایی شد.

فرماندار تنگستان همچنین بر تسریع در احداث شبکه آبرسانی به مزارع پرورش میگو تاکید کرد و گفت: در فصل برداشت میگو، از 30 مزرعه فعال پرورش میگو بخش دلوار، تاکنون 602 تن میگو برداشت شده و پیش بینی می شود تا پایان فصل برداشت این رقم به یک هزار تن برسد. 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر