پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: مسئولین شایسته‌سالاری را فراموش نکنند و برای انتصاب‌ها دنبال افراد شایسته باشند.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خورموج با اشاره به روز جهانی دیابت اظهار کرد: امروز تحرکات ما کاهش یافته و غذاهایی متعددی مصرف می‌کنیم و بهداشت را هم رعایت نمی‌کنیم و دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌ایم.مصلح گفت: آمار بیماران کلیوی و دیابتی در استان بوشهر بالاست و بیش از 60 نفر در شهرستان دشتی هستند که به طور مرتب دیالیز می‌شوند.
کد خبر: ۷۳۶۹
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: مسئولین شایسته‌سالاری را فراموش نکنند و برای انتصاب‌ها دنبال افراد شایسته باشند.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر خورموج با اشاره به روز جهانی دیابت اظهار کرد: امروز تحرکات ما کاهش یافته و غذاهایی متعددی مصرف می‌کنیم و بهداشت را هم رعایت نمی‌کنیم و دچار مشکلات عدیده‌ای شده‌ایم.

مصلح گفت: آمار بیماران کلیوی و دیابتی در استان بوشهر بالاست و بیش از 60 نفر در شهرستان دشتی هستند که به طور مرتب دیالیز می‌شوند.

وی افزود: بنیادهای خیریه‌ایی وجود دارد که به این بیماران کمک می‌کنند و بعضی از این افراد در تهیه کلیه در نوبت به سر می‌برند که نیاز به کمک فوق‌العاده و ویژه دارند.

مصلح با اشاره به سالروز رحلت علامه طباطبایی بیان کرد: شهیدان مطهری، بهشتی، مفتح و آیات جوادی آملی، مصباح یزدی و بعضی از شهدای محراب نیز از شاگردان علامه هستند.

وی هفته کتاب‌خوانی را تبریک گفت و ادامه داد: مقام معظم رهبری که خود یکی از برجسته‌ترین انسان‌های موفق در مطالعه کتاب است و در زندگی معظم‌له این مسئله نهادینه شده است.

مصلح تاکیدکرد: کتاب باید در زندگی ما نهادینه شود، کتاب یکی از ارزشمندترین فرآورده‌های بشری و گنجینه بزرگ‌ترین ثروت‌های بشر یعنی دانش و تحقیق است و چاپ خاطرات رزمندان دفاع مقدس می‌تواند جامعه ما را متحول کند.

خطیب نماز جمعه خورموج آغاز هفته بسیج را به بسیجیان سلحشور تبریک گفت و افزود: برنامه‌های متنوع و متعددی توسط سپاه و بسیج تدارک دیده شده است.

مصلح بیان کرد: بسیج میقات پابرهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت‌یافتگان آن، نام و نشان در گمنامی و بی‌نشان‌ گرفته‌اند بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر