پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: برخورد یک دستگاه سمند با مینی بوسی در محور جم- فیروزآباد، 16 مصدوم و 2 فوتی در پی داشت.به گزارش فکرشهر، مسول ستاد هدایت عملیات بحران فوریتهای پزشکی استان در این خصوص گفت: در این حادثه که یکشنبه شب رخ داد، اتوبوسی که حامل دانش آموزان مدرسه بود، به خودروی سمند برخورد کرده که در پی آن همسر راننده خودروی سواری درگذشت، ضمن اینکه راننده و محصلین که سرنشین مینی بوس بوده اند نیز مصدوم شدند.سید مجید حسینی افزود: علت حادثه سرعت بالا و برخورد از روبرو خودرو ها بوده است.
کد خبر: ۷۴۷۱
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۱

فکرشهر: برخورد یک دستگاه سمند با مینی بوسی در محور جم- فیروزآباد، 16 مصدوم و 2 فوتی در پی داشت.

به گزارش فکرشهر، مسول ستاد هدایت عملیات بحران فوریتهای پزشکی استان در این خصوص گفت: در این حادثه که یکشنبه شب رخ داد، اتوبوسی که حامل دانش آموزان مدرسه بود، به خودروی سمند برخورد کرده که در پی آن همسر راننده خودروی سواری درگذشت، ضمن اینکه راننده و محصلین که سرنشین مینی بوس بوده اند نیز مصدوم شدند.

سید مجید حسینی افزود: علت حادثه سرعت بالا و برخورد از روبرو خودرو ها بوده است.

وی افزود: نیروهای امدادی فوریتهای پزشکی مسقر در پایگاه شهری جم بافاصله پس از اطلاع به موقعیت حادثه، اعزام و اقدام به بررسی وضعیت و اولولیت بندی مصدومین می نمایند .

به گفته حسینی یکی از مشکلات موجود در منطقه مذکور نبود پایگاه و آمبولانس پشتیبان است چراکه این منطقه در مرز بین دو استان بوشهر و فارس واقع شده و نزدیک به 100 کیلومتر بین دو پایگاه مرزی فاصله وجود دارد بنابراین امکان اعزام نیروهای بیشتر در زمان کوتاه امکان پذیر نیست، با این توضیحات، عملیات امدادی فوق توسط تکنسین فورتهای پزشکی حاضر در صحنه هدایت شده وبعداز اقدامات اولیه پزشکی توسط وسایل نقلیه شخصی 13 مصدوم به بیمارستان توحید جم منتقل شدند ، 3 نفر نیز توسط آمبولانس اورژانس 115 به این بیمارستان اعزام شده است .

درپیگیریهای به عمل از سوی ستاد هدایت عملیات بحران مشخص شد راننده سمند در بیمارستان فوت کرده تا شمار تلفات این حادثه به 2 نفر برسد. همچنین حال سایر کودکان مصدوم نیز مناسب و رو به بهبود گزارش شده است.

 

منبع: خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر