چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه بوشهر در پاسخ به «فکرشهر» مطرح کرد:
فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه بوشهر می گوید هیچ مشترکی به هیچ وجه یک متر سیم هم نباید بخرد و تمام خدمات مخابرات رایگان است...
کد خبر: ۷۴۷۱۳
سه‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه بوشهر می گوید هیچ مشترکی به هیچ وجه یک متر سیم هم نباید بخرد و تمام خدمات مخابرات رایگان است.

علی مهرپویا در نشست با خبرنگاران در پاسخ به سوال «فکرشهر» این مساله را مطرح کرد. 

وی در پاسخ به «فکرشهر» درباره خرابی های خطوط تلفن ثابت و اعلام مخابرات به مشترکین درباره خرید سیم برای تعویض و تعمیر خرابی ها گفت: خواهش می کنم این را با فونت بزرگ تر بنویسید که هیچ مشترکی به هیچ وجه یک متر سیم نباید بخرد و تمام خدمات مخابرات رایگان است و مخابرات خودش موظف است سیم و کابل تهیه کند و در اختیار مشترکانش قرار دهد. 

مهرپویا تاکید کرد: شما رسانه ها دو رسالت دارید، یکی این که مشکلات مردم را مطرح می کنید و یکی دیگر هم این که بر کار ما و مجموعه اجرایی نظارت دارید؛ پس اگر جایی است که به مشترک گفته اند سیم بخرد، من خودم شخصا پیگیری می کنم که چه موردی بوده که سیم را از مشترک گرفته اند.

وی، در پاسخ به دیگر سوال «فکرشهر»، درباره عدم خدمات دهی سایر شرکت های اینترنی بر روی فیبر نوری و انحصاری بودن اینترنت مخابرات در این بستر و مشکلات کنونی و آتی، توضیح داد: کافوهای نوری که مخابرات در حال اجرای آن در شهرستان هاست، تکنولوژی جدید ارتباطات و مخابراتی است که تابع قوانینی است که زیر نظر رگولاتوری و سازمان تنظیم مقررات رادیویی و پروانه ای است و طبیعتا بعضی تجهیزاتی که ما نصب و وصل می کنیم، منحصرا خودمان روی آن خدمات ارائه می دهیم.

مهرپویا ادامه داد: در حال حاضر تقریبا قرارداد یکی از شرکت های ارائه دهنده اینترنتی مخابرات در حال نهایی شدن است که در استان بوشهر یکی از شرکت های خدماتی در کنار مخابرات می تواند در این بستر ارائه خدمات کند و اینترنت ارائه کند و مشترکین حق انتخاب داشته باشند. البته ضمن این که از لحاظ رقابتی ما چون بر اساس تعرفه سازمان داریم ارائه خدمات می دهیم، هیچ کدام از شرکت ها ارزان تر یا گران تر ارائه خدمات ندارند، حالا ممکن است بعضا در بعضی از مواقع، طرح های تجاری خاصی برای خودشان تعریف کنند که فصلی است و به علاوه این که ما کیفیت بهتری داریم، چون بعضی بسته ها که استفاده می شود مخاطب دچار چند گانگی می شود؛ مثلا دیگر شرکت ها می گویند بروید مخابرات سیمتان را درست کنید و اینترنت ما مشکل ندارد.

وی اضافه کرد: در مورد کافوهای نوری، این اتفاق دارد می افتد و قرارداد دارد نهایی می شود و چون شرایط استان قم خاص بود، اول استان قم اقدام شد و حالا در بوشهر در حال نهایی شدن است، اما در حال حاضر، خدماتی که ارائه می دهیم بر اساس قانون و تجهیزات مخابرات است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه بوشهر در پاسخ به دیگر سوال «فکرشهر» درباره گلایه اهالی برازجان نسبت به تغییر شماره های تلفن ثابت و عدم اطلاع به مشترکین و مشکلاتی که این تغییر شماره برای مشترکین به ویژه کسبه و تاکسی های تلفنی ایجاد کرده، گفت: مرکز قدیم مخابرات شهر برازجان در زلزله چند سال پیش آسیب دید و دچار مشکل شد؛ سال گذشته یک عملیات جهادی توسط مجموعه مخابرات استان انجام شد و بستر را آماده کردیم؛ تکنولوژی مرکز را به تکنولوژی جدید تغییر دادیم و شماره ها نیز بر همین اساس تغییر کرده است.

مهرپویا افزود: شماره های جدید را از طریق آنونس هایی که قبل از برگردان است به مشترک اطلاع داده ایم و مدرک را هم داریم که مکالمه را نشان می دهد که مشترک چه ساعتی گوشی را برداشته و شاید خوشش نیامده و قطع کرده ولی ما این پیام را به تمام مشترکانی که قرار بوده شماره شان تغییر کند، ارسال کرده و اطلاع داده ایم. 

وی ادامه داد: اطلاع از شماره جدید هم خیلی کار پیچیده ای نیست و اگر شماره 2000 را بگیرید، شماره جدیدتان را برایتان می خواند. این موضوع ادامه دارد و هزار تا هزار تا شماره ها را تغییر می دهیم. 

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه بوشهر، از رسانه ها خواست عذرخواهی شرکت مخابرات به دلیل اختلالات اینترنت و مشکل قطعی اینترنت ایجاد شده در این دو سه هفته در شهر برازجان به ویژه در منطقه آزادگان را به مشترکین اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر