پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۵۶۹
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

فکرشهر: مجری طرح نیروگاه اتمی بوشهر گفت: با امضای تفاهم نامه همکاری میان این مرکزو پارک علم و فناوری خلیج فارس جوانان صاحب ایده و نوآوران این استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مسعود نصوری در نشست انعقاد تفاهم نامه همکاری میان پارک علم و فناوری خلیج فارس و نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: در این زمینه مجموعه نیروگاه اتمی بوشهر برای همکاری با پارک علم و فناوری آمادگی کاملی دارد.

وی بیان کرد: جوانان صاحب ایده و نوآوران استان بوشهر در سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف رشد خوبی داشتند و در قالب این تفاهم نامه از آنان حمایت‌های هدفمند و جدی‌تری خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهرگفت: تعامل با دیگر دستگاه‌ها و مجموعه صنعت در استان بوشهر از برنامه‌های این پارک است.

حبیب رستمی افزود: نقش اصلی پارک‌های علم و فناوری کنار هم قرار دادن نوآوران و فناوران و محققان با صنایع است که در نهایت منجر به ایجاد ارزش افزوده کسب و کارهای نوآورانه و اشتغال پایدار خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته با حمایت‌هایی که توسط پارک علم و فناوری خلیج فارس از واحدهای فناوری  استان بوشهر شد، بیش از یکهزار و ۱۷۰ شغل پایدار و مولد در شرکت‌های مستقر ایجاد  و ۳۷ شرکت نیز موفق به دریافت مجوز دانش بنیان شدند.

رستمی عنوان کرد: شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان بوشهر این توانایی را دارند که در زمینه‌های مختلف به تقاضاهای فناورانه مجموعه نیروگاه اتمی پاسخ و ورود موفقیت آمیزی داشته باشند.

تفاهم‌نامه همکاری فی مابین پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر و نیروگاه اتمی در ۱۲ ماده به مدت سه سال منعقد شد.

موضوع این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت و توان شرکت‌های دانش بنیان در بخش‌ها و قسمت‌های مختلف نیروگاه اتمی بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر