چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۶۱۵
چهارشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: رعایت نظم و توجه به شعور حسینی در کنار شور حسینی در برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال مثال زدنی و فوق العاده بود.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، حجت الاسلام مجید نصیرایی درباره کیفیت رعایت نظم و پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال گفت: بر اساس اخبار و گزارش هایی که به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه شد برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال کاملا رضایت بخش بود، امسال همه شاهد شعور حسینی هیات ها، مداحان، هیاتی ها و سخنرانان در کنار شور حسینی بودیم و در واقع مراسم هیات ها به یک الگوی برای بشر تبدیل شد.

وی افزود: هیات ها، نهادهای مختلف و سازمان تبلیغات اسلامی عملکرد خوبی داشتند و صدا و سیما هم به خوبی توانست در پوشش مراسم های عزاداری و برنامه های ویژه این ماه موفق عمل کند، خود هیات ها و مردم خوب متدین در این مراسم ها به خوبی در عین حال که مشارکت پرشوری داشتند نظمی فوق العاده را به نمایش گذاشتند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال بسیار ویژه بود، این شعور حسینی در کنار شور حسینی واقعا فوق العاده و مثال زدنی بود، درواقع ثابت شده است ملت ایران در هر موضوعی که اراده کند می تواند همچون یک الگو در جهان مطرح باشد.

نصیرایی در پایان گفت: روز گذشته نیز در کمیسیون فرهنگی مجلس نشستی را با مسئولین سازمان تبلیغات برگزار کردیم و به صورت ویژه گزارشات را در این حوزه مورد بررسی قرار دادیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر