پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی دشتستان از اجرای طرح برخورد با موتورسواران فاقد کلاه ایمنی در این شهرستان خبر داد...
کد خبر: ۷۶۰۴
يکشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی دشتستان از اجرای طرح برخورد با موتورسواران فاقد کلاه ایمنی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا موسیوند در گفت و گو با فکرشهر، افزود: پس از نصب بنر و پلاکارد و آموزش لازم در مدت 3 روز برای عوامل، موتورسواران فاقد کلاه ایمنی به جد اعمال قانون خواهند شد.

موسیوند ادامه داد: متخلفین در این طرح با عدم استفاده از کلاه ایمنی، 30 هزار تومان، با سرنشین اضافه، 10 هزار تومان، با بی توجهی به فرمان پلیس، 40 هزار تومان و با هرگونه حرکات نمایشی نیز 90 هزار تومان جریمه خواهند شد.

پلیس راهور شهرستان دشتستان، از توقیف یک هفته ای موتورسیکلت ها در اولین توقیف، در اجرای این طرح نیز خبر داد و گفت: با توجه به این که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی قرار گرفته، از موتورسواران می خواهیم برای این که اعمال قانون نشوند، از کلاه ایمنی استفاده نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به این که درصد بالایی از موتورسواران دشتستانی از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند، اجرای این طرح تا نهادینه شدن کلاه ایمنی در دشتستان ادامه خواهد داشت.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ موسیوند بر تلاش جدی پلیس برای اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: در این طرح، پرسنل موتورسوار کلیه ی ادارات نیز به استفاده از کلاه ایمنی ملزم شده اند و این موضوع در نامه ای به فرمانداری اعلام شده است.

وی اضافه کرد: هر کارمند اداره ای ملزم است هنگام خروج و ورود به اداره از کلاه ایمنی استفاده نماید. 

موسیوند اضافه کرد: این طرح از اول آذرماه در دشتستان آغاز شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر