پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: واگذاری ارائه خدمات به بخش خصوصی از اولویت های این وزارتخانه است.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، علی یزدانی درآیین تودیع و معارفه مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر اظهارکرد: از ظرفیت بخش خصوصی باید به نحو مطلوب استفاده شود وقانونمداری و تلاش برای واگذاری امور به تشکل ‎های مردمی ازاهداف و اولویت های دولت تدبیر و امید است.وی اضافه کرد: شناسایی خدماتی که می توان به بخش مردمی واگذار کرد در دست اجراست تا زمینه فعالیت بیشتر تشکل های خصوصی دربخش های صنعت، معدن و تجارت فراهم شود.
کد خبر: ۷۶۶۷
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۲

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: واگذاری ارائه خدمات به بخش خصوصی از اولویت های این وزارتخانه است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، علی یزدانی درآیین تودیع و معارفه مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر اظهارکرد: از ظرفیت بخش خصوصی باید به نحو مطلوب استفاده شود وقانونمداری و تلاش برای واگذاری امور به تشکل ‎های مردمی ازاهداف و اولویت های دولت تدبیر و امید است.

وی اضافه کرد: شناسایی خدماتی که می توان به بخش مردمی واگذار کرد در دست اجراست تا زمینه فعالیت بیشتر تشکل های خصوصی دربخش های صنعت، معدن و تجارت فراهم شود.

یزدانی با تاکید بر اینکه استان بوشهر داری ظرفیت بالایی در بخش های مختلف است،افزود: پروژه های صنعتی باید به صورت هفتگی نظارت و کنترل شود.

وی ادامه داد: به منظوررونق بخشیدن و ایجاد بخش اشتغال پایدار در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان بوشهرهمکاری همه دستگاه های اجرایی در کنار اداره کل صنعت، معدن و تجارت این استان ضروری است.

یزدانی بیان کرد: میزان بیکاری دراستان بوشهر نگران کننده است و شایسته این استان با این ظرفیت بالای اقتصادی نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تعامل با اصحاب رسانه باید مد نظرو در اولویت ارتباطات اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر قرار گیرد.

معاون برنامه ریزی استانداری بوشهرگفت: با توجه به درشرایط خاص کشور، اگر بخواهیم در دنیا و معادلات بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در اقتصاد بین المللی جایگاه مناسبی پیدا کنیم.

رضا عوض پوراظهارکرد: استان بوشهر باید برای حضور درفضای بین الملل برنامه ریزی کند که راهکار این مهم داشتن تولید قوی با مولفه رقابت پذیری است.

وی افزود: باید تولید را درمتن اقتصاد قرارداد و خدمات و تجارت به عنوان بازوان تولید تقویت شوند درغیر این صورت اقتصاد ما دچار مشکل خواهد شد.

عوض پور ادامه داد: درچند سال گذشته تورم بالای 40 درصد به دلیل وجود شکاف میانعرضه و تقاضا و تبدیل نرخ ارز شرایط سختی را برای تولید ایجاد کرد طوری که در شرایط نامطلوب قرار گرفت.

وی گفت: اکنون باید به گونه ای عمل کرد که تولید درفضای بین المللی عرضه شود.

معاون برنامه ریزی استانداری بوشهر افزود: درشرایط کنونی همکاری نظام بانکی به منظور رونق بخشیدن به بخش تولید در کنار تویلد کنندگان ضروری است.

وی ادامه داد: صندوق توسعه ملی باید با بازنگری در سیاست هاهی خود بیشتر به بخش تولید کمک و حمایت کند.

عوض پور با اعلام اینکه استان بوشهربا دارا بودن معادن و صنایع فراوان دارای ظرفیت بسیار قابل توجه است گفت: از بخش تولید استان انتظار می رود که در تولید ناخالص داخلی کشورنقش موثرتری داشته باشد.

وی اظهار کرد: شناسایی مشکلات واحدهای صنعتی دراولویت نخست مدیرکل جدید صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر قرار بگیرد.

در این آیین از عباس تابش مدیرکل سابق صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر تجلیل و سید حسین حسینی محمدی به عنوان مدیرکل جدید این معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر