چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، این حکم در پی شکایت ابراهیم اسلامپور از کارمندان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر توهین مدیرکل این اداره صادر شده است...
کد خبر: ۷۶۶۸
سه‌شنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۹

فکرشهر: مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در حالی امروز از این مسئولیت کنار می رود که با رای دادگاه به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش فکرشهر، این حکم در پی شکایت ابراهیم اسلامپور از کارمندان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر توهین مدیرکل این اداره صادر شده است.

این کارمند دی ماه سال گذشته و در اعتراض به آنچه برخوردهای توهین آمیز عباس تابش مدیرکل صنعت، معدن و تجارت با خود در مجموعه اداری اعلام کرده، دادخواستی را علیه وی تنظیم و به دادگاه ارایه نمود.

برپایه این گزارش، پس از طی شدن روند رسیدگی به پرونده، شعبه 103 دادگاه جزایی شهرستان بوشهر در 23 تیرماه امسال طی کیفرخواستی مبتنی بر تحقیقات معمول، گواهی گواهان و دفاعیات غیرموثر متهم، بزهکاری عباس تابش را در خصوص توهین محرز و مسلم تشخیص داده و به استناد ماده 608 قانون مجازات اسلامی، به پرداخت یک میلیون ریال جزای نقدی به نفع صندوق دولت محکوم کرد.

این گزارش می افزاید: در پی اعتراض مدیرکل صنعت، معدن و تجارت بوشهر به این حکم، رای صادره برای بررسی به شعبه پنجم دادگاه تجدیدنظر استان بوشهر ارسال شد که این شعبه نیز طی روزهای اخیر (26 آبان ماه) ضمن تایید حکم مذکور، در دادنامه خود تصریح کرده: نظر به اینکه تجدیدنظرخواه مدعی داشتن شهود جهت دفاع از خود و نفی اتهام بوده، اما علیرغم تشکیل جلسه و تعیین وقت شهود، وی و شاهدش در جلسه حاضر نشده، تجدیدنظرخواهی مردود اعلام شده و رای قطعی است.

به نوشته ی خلیج فارس، عباس تابش 39 ساله و متولد استان اردبیل است که زمستان 91 و در پی اختلاف استاندار وقت با مرحمتی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت بوشهر، با پیگیری حسنوند به سرپرستی این سازمان و سپس مدیرکلی منصوب شد.

عملکرد تابش در زمان مسئولیتش در بوشهر از نظارت بر بازار تا رسیدگی به وضعیت صنایع و ساماندهی معادن با انتقاداتی مواجه بوده و نهایتا وی امروز بوشهر را ترک کرده و جای خود را به سیدحسن حسینی محمدی می دهد که بومی استان بوده و طی سال های 85 تا 88 مدیرکلی بازرگانی بوشهر را برعهده داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر