پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۷۸۰
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱

فکرشهر: سخنگوی حزب اتحاد ملت با بیان اینکه ما به عنوان جریان اصلاح طلب باید پاسخگوی مواضع خود باشیم، اما عذرخواهی ما خطاب به جریانی که اصل و اساس مشکلات کشور هستند نخواهد بود اظهار کرد: اگر عذرخواهی می کنیم برای این است که به اندازه کافی  در مقابل منویات جناح اقلیت که بر اکثریت تحمیل کردند نایستادیم.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، حسین نورانی نژاد اظهار کرد: یک نیروی سیاسی همواره باید آماده پاسخ گویی باشد و در جای خودش هم لازم شد از مردم عذر خواهی کند. ما به عنوان یک جریان سیاسی که از ریاست جمهوری آقای روحانی و یا سیاست ورزی نیابتی حمایت کردیم و  قبول داریم که به برخی از اهداف خود نرسیدیدم و برخی اهدافمان هم محقق شد.

وی ادامه داد: ما تلاش داشتیم جلوی افراطی گریها را بگیریم به نوعی هم جلوی تندروی‌های جریان اصولگرا را گرفتیم و نگذاشتیم اهدافشان را پیش ببرند. البته در مواضع ایجابی خیلی موفق نبودیم.  چهار سال اول دولت روحانی قابل قبول بود اما چهار سال دوم رضایت مردم را جلب نکرد.  درست است که بخشی از توان دولت صرف حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و همزمانی‌اش با دوران ترامپ و تحریم های سنگین شد اما در کنارش هم نمی توانیم از اشتباهات دولت چشم بپوشانیم.

این فعال سیاسی گفت: نمی شود انکار کرد که مردم مواجهه خوبی با دولت دوم روحانی نداشته اند.آدرس دادن برای لعنت فرستادن یا گفتن این جمله که مردم خوشحال هستند که آب و برقشان قطع نشده است موضوعاتی است که مردم تحت رنج را عصبانی‌تر می کند.

وی مدعی شد: اما جریانی که عذرخواهی اصلی را به مردم و کشور بدهکار است جریانی است که با ایجاد انسداد و بستن فعالیت برای حضور نخبگان باعث شدند خیلی از سرمایه های کشور از دست بروند.

نورانی‌ نژاد گفت: ما به عنوان جریان اصلاح طلب باید پاسخگوی مواضع خود باشیم اما عذرخواهی ما خطاب به جریانی که اصل و اساس مشکلات کشور هستند نخواهد بود. اگر عذرخواهی می کنیم برای این است که به اندازه کافی در مقابل منویات جناح اقلیت که بر اکثریت تحمیل کردند نایستادیم و نتوانستیم جریانی که به ما رای داده بود را در مقابل کارشکنی های اقلیت قدرتمند به نحوه شایسته تری نمایندگی کنیم .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر