پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در حالی قرار بود امروز شنبه ـ 19 مهرماه 1399 ـ دور نخست لیگ برتر هندبال کشور آغاز و تیم هندبال «ستارگان دشتستان» به عنوان تنها نماینده استان بوشهر در این رقابت ها حضور یابد که از اردوی این تیم خبر می رسد تعداد زیادی از بازیکنان، عوامل اجرایی و کادر فنی این تیم به «کووید 19» مبتلا شده و برای مبارزه با کرونا در قرنطینه خانگی به سر می برند...
کد خبر: ۷۷۰۴۷
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: در حالی قرار بود امروز شنبه ـ 19 مهرماه 1399 ـ دور نخست لیگ برتر هندبال کشور آغاز و تیم هندبال «ستارگان دشتستان» به عنوان تنها نماینده استان بوشهر در این رقابت ها حضور یابد که از اردوی این تیم خبر می رسد تعداد زیادی از بازیکنان، عوامل اجرایی و کادر فنی این تیم به «کووید 19» مبتلا شده و برای مبارزه با کرونا در قرنطینه خانگی به سر می برند.

به گزارش «فکرشهر»، همه این ها در حالی است که به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا و فوتی ها، دور جدید محدودیت های کرونایی در 6 شهرستان استان بوشهر از جمله شهرستان دشتستان و خود شهرستان بوشهر ـ مرکز استان ـ از امروز اجرایی و حتی تمام مدارس و دانشگاه ها تعطیل اعلام شده است.

در همین راستا، «باشگاه ستارگان دشتستان» نیز بیانیه ای صادر کرده و به توضیح شرایط این تیم در آستانه برگزاری نخستین مسابقه خود در رقابت های لیگ برتر هندبال کشور پرداخته است.

در این بیانیه که نسخه ای از آن برای «فکرشهر» ارسال شده، آمده:

«به نام خداوند بخشاینده مهربان

هواداران گرامی تیم هندبال ستارگان دشتستان
علاقه‌مندان و دلسوزان ارجمند ورزش
مردم شریف و عزیز شهرستان دشتستان

با سلام و احترام
همانگونه که نیک مستحضرید، رقابت های لیگ برتر هندبال کشور از امروز شنبه نوزدهم مهرماه در تهران آغاز می‌شود و تیم هندبال ستارگان دشتستان به عنوان تنها نماینده‌ی استان بوشهر در این رقابت ها بنا بود از امروز رقابت با حریفان خود را آغاز کند. لازم به یادآوری مجدد نیست که برای حفظ سهمیه استان قهرمان‌پرور بوشهر در این رقابت ها چه سختی‌ها و مرارت‌هایی تحمل شده و بودن یا نبودن ستارگان تا چه اندازه به دغدغه و دلهره‌ی عمیقی برای شما علاقه‌مندان ورزش تبدیل شده بود که به لطف خدا، دعای خیر شما خوبان، تلاش خدمتگزاران شما در باشگاه ستارگان دشتستان و حمایت و همدلی مسوولین دلسوز شهرستان و استان، این دغدغه‌ها فرجام خوبی یافت و سهمیه‌ی استان در سوپرلیگ هندبال کشور همچنان پابرجا ماند تا چشم و چراغ ورزش حرفه‌ای استان به سرنوشت تلخ دو نماینده‌ی شایسته‌ی استان بوشهر درلیگ برتر فوتبال کشور دچار نشود.

حالا در آستانه‌ی آغازی دوباره قرار داریم. آغاز فصل جدید سوپرلیگ هندبال ایران و عرصه‌ی رقابتی دیگر اما...

در نهایت تاسف، این روزها حال دشتستان عزیزمان خوب نیست و هجوم بی‌امان ویروس خطرناک کرونا، همه‌ی ابعاد زندگی مردم شریف دشتستان و استان بوشهر را آماج حملات مرگ‌آفرین خود قرار داده و هر روز شمار زیادی از عزیزانمان را مبتلای خویش می‌کند.

بالطبع مجموعه‌ی ستارگان دشتستان و تیم هندبال این باشگاه نیز جدا از دیگر شهروندان نبوده و علیرغم تمامی تلاش ها، رعایت پروتکل های بهداشتی و پیگیری و مداومت در رعایت اصول ایمنی گروهی متاسفانه با مشکل بزرگ ابتلا به کرونا مواجه شدیم. نمونه گیری‌ها و تست‌های تخصصی تشخیص کرونا بر روی اعضای تیم متاسفانه نشان داد شماری از بازیکنان و مجموعه‌ی عوامل پشتیبانی، اجرایی و فنی تیم در معرض خطر کرونا قرار داشته و به این ویروس مبتلا شده‌اند...

از آنجا که در طول سال های فعالیت باشگاه ستارگان، همواره سلامت بازیکنان در اولویت شماره یک این باشگاه قرار داشته، به محض اطلاع از ابتلای شماری از بازیکنان به کرونا و طی یک تصمیم درون باشگاهی نسبت به تعطیلی قطعی تمرینات آماده سازی و تمامی فعالیت های ورزشی تیم هندبال ستارگان دشتستان اقدام و بازیکنان و دیگر عزیزان مبتلا راهی قرنطینه خانگی شدند.

پیگیری‌های صورت گرفته توسط کادر فنی و مدیریتی باشگاه نشان داد قریب نیمی از اعضای تیم به این بیماری دچار شده و عملا ادامه‌ی تمرینات و حضور در دور اول بازی ها ناممکن گردیده است.

لذا به استحضار شما عزیزان که در فصل گذشته‌ی لیگ برتر هندبال ایران با حضور چشمگیر و پر از انرژی خود در سالن ورزشی امام خمینی(ره) نشان دادید که تا چه اندازه دوست‌دار هندبال و پشتیبان فرزندان قهرمان دشتستان در عرصه‌ی ورزش هستید می‌رساند با شرایط فعلی، حضور در دور اول مسابقات برای نماینده‌ی دشتستان ممکن نیست.

امید می‌رود با تصمیم مدبرانه و مدیریت شایسته‌ی فدراسیون ارجمند هندبال جمهوری اسلامی ایران شرایط و برنامه‌ریزی بازی‌ها در دورهای آینده به گونه‌ای پیش برود که امکان رقابت پرشور و برابر با برگزاری بازی‌های عقب‌مانده تیم در ادامه‌ی رقابت ها، ستارگان دشتستان نیز بتواند نماینده‌ی شایسته‌ای برای ورزش شهرستان عزیزمان و استان سرفراز بوشهر در مراحل بعدی لیگ امسال باشد.

شایان ذکر است که مدیرعامل و مسوول روابط عمومی باشگاه با حضور در فدراسیون هندبال مشغول پیگیری امور بوده، به‌طور جدی در پی احقاق حقوق باشگاه ستارگان دشتستان (نماینده‌ی ورزش استان بوشهر) خواهند بود.

با آرزوی سربلندی همیشگی دشتستان بزرگ و استان پرافتخار بوشهر.

روابط عمومی باشگاه فرهنگی - ورزشی ستارگان دشتستان»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر