پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهرگفت: اقامتگاه گردشگری سنتی در بافت قدیم بوشهر ایجاد می شود.به گزارش فکرشهر، ناصر امیرزاده اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه گردشگری است که به منظور توسعه صنعت توریسم در استان طرح‌های بسیار خوبی را در نقاط مختلف استان اجرا خواهیم کرد.وی توریسم دریایی را به عنوان یکی از ظرفیت‌های ممتاز گردشگری استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: طرح‌های بسیار خوبی برای بهبود وضعیت گردشگری در سواحل و دریاهای استان بوشهر اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۱۰
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۲

فکرشهر: معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهرگفت: اقامتگاه گردشگری سنتی در بافت قدیم بوشهر ایجاد می شود.

به گزارش فکرشهر، ناصر امیرزاده اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه گردشگری است که به منظور توسعه صنعت توریسم در استان طرح‌های بسیار خوبی را در نقاط مختلف استان اجرا خواهیم کرد.

وی توریسم دریایی را به عنوان یکی از ظرفیت‌های ممتاز گردشگری استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: طرح‌های بسیار خوبی برای بهبود وضعیت گردشگری در سواحل و دریاهای استان بوشهر اجرا خواهد شد.

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از بافت قدیم بوشهر به عنوان دیگر ظرفیت مهم گردشگری استان یاد کرد و افزود: اقامت‌گاه گردشگری سنتی در بافت قدیم بوشهر ایجاد می‌شود که موافقت‌نامه اصولی برای آن صادر شده است.

وی ادامه داد: این اقامت‌گاه به صورت کاملا سنتی و با معماری بومی بوشهر در بافت قدیم اجرا خواهد شد که دارای رستوران سنتی است و غذاهای محلی و غذاهای دریایی در این مهمان‌پذیر سنتی ارائه خواهد شد.

امیرزاده طراحی و معماری این اقامت‌گاه را زیبا و منحصر به فرد توصیف کرد و بیان داشت: این طرح توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود که ما نیز تلاش داریم تا بتوانیم تسهیلات مورد نیاز را در اختیار این بخش قرار دهیم.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در گفتگو با مهر به پیشرفت مناسب اجرای این اقامت‌گاه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در دیگر شهرهای کشور از جمله شهر یزد نیز چنین اقامت‌گاه‌هایی ایجاد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر