پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۱۲۹
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: مراسم تشییع و خاکسپاری محمود صادقی مسئول انجمن عکاسان بسیج هنرمندان استان بوشهر با حضور تعدادی از هنرمندان و دوستان و اعضای خانواده برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صبح یکشنبه در مراسم خاکسپاری گفت: مرحوم محمود صادقی از عکاسان برجسته و پیشکسوت استان بود که پنجشنبه شب در جاده بوشهر به گناوه مصدوم و روز جمعه بر اثر جراحت شدید وارده دار فانی را وداع گفت.

فاطمه کرمپور اظهار کرد: مرحوم صادقی هنرمندی ارزشی، انقلابی، جهادی و مدافع حرم بود که در طول حیات خود گام‌های اساسی در راستای اعتلای نام فرهنگ اسلامی برداشته است.

وی با اشاره به اینکه مرحوم صادقی دارای ویژگی‌هایی بارز اخلاقی بود که نیاز به تعریف و تمجید ندارد، افزود: زنده یاد همواره در امور خیر پیش‌قدم بود که کارهای خیر و نیکش در ذهن ما به یادگار حک شده است.

کرمپور بیان داشت: جوانان و نسل آینده عکاسی باید ضمن استفاده از تجربیات زنده یاد صادقی در این هنر، خصوصیات اخلاقی مرحوم را جهت پیشرفت در دستور کار قرار دهند.

لازم به توضیح است پیکر زنده‌یاد محمود صادقی عکاس برجسته و پیشکسوت استان ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه ۱۱ آبان) در قطعه هنرمندان بهشت صادق بوشهر به خاک سپرده شد.

مسعود آریان پور معاون هماهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سید نعمت الله رکنی رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه استان، عبدالله نجفی رئیس سازمان بسیج رسانه و محمدحسین زندویان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از مسئولین استانی در مراسم تشییع حضور داشتند.

مرحوم صادقی مسئول انجمن عکاسان بسیج هنرمندان استان بوشهر بود که در جشنواره‌های مهم ملی و بین المللی حائز مقام شده بود.

این هنرمند در حوزه‌های عکاسی خبری، طبیعت، اجتماعی، مستندسازی آثار ماندگاری از خود به جای گذاشته است.

این هنرمند همچنین مؤسس و رئیس هیئت مدیره انجمن عکاسان استان بوشهر بود و در طول دوران خود دوره‌های آموزشی و استعدادیابی متعددی برای هنرجویان بوشهری برگزار کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر