پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست مدیرعامل و اعضای کادر فنی  تیم هندبال ستارگان دشتستان با اصحاب رسانه مطرح شد:
فکرشهر- مهناز ایلانی: مسوولین باشگاه فرهنگی، ورزشی ستارگان دشتستان پیش از اعزام به تهران برای حضور در رقابت های لیگ برتر هندبال، در نشستی با اصحاب رسانه و برخی فعالین اجتماعی به گفت و گو و بررسی وضعیت تیم پرداختند...
کد خبر: ۷۸۳۰۲
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴

فکرشهر- مهناز ایلانی: مسوولین باشگاه فرهنگی، ورزشی ستارگان دشتستان پیش از اعزام به تهران برای حضور در رقابت های لیگ برتر هندبال، در نشستی با اصحاب رسانه و برخی فعالین اجتماعی به گفت و گو و بررسی وضعیت تیم پرداختند.

به گزارش «فکرشهر»، مدیر عامل و سرپرست تیم هندبال ستارگان دشتستان گفت: نمی توانیم ادعا کنیم که حرفه ای و نیمه حرفه ای هستیم، یک باشگاه آماتور هستیم آن هم در بخش خصوصی که با حمایت مسوولین شهرستان، استان و کشوری اداره می شود.

جلال الدین برزگر اضافه کرد: توانستیم در ثانیه های آخر مبلغی که شورای شهر مصوب کرده بود را وصول و راهی مسابقات لیگ برتر شویم.

مدیر عامل ستارگان دشتستان ادامه داد: پس از آن که نتایج تست کرونای بازیکنان اعلام و ۱۰ بازیکن و سه نفر ار اعضای کادر فنی تست کرونایشان مثبت شد با یک شرایط بحرانی مواجه شدیم که به خواست خداوند و لطف دوستان این بحران مدیریت شد.

برزگر افزود: طی سفری که به تهران داشتیم، نامه نگاری هایی که از دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفته بود را به فدراسیون ارائه کردیم. برای فدراسیون در مرحله اول قابل قبول نبود و انتظار داشتند با همه شرایط به وجود آمده در مسابقات حضور داشته باشیم اما وضعیت را برایشان تشریح کردیم که ما یک تیم تازه وارد به لیگ برتر هستیم و سال دوم است که در مسابقات حضور داریم و باید پتانسیل لازم را داشته باشیم تا بتوانیم در مسابقه شرکت کنیم و بدینترتیب تیم هندبال ستارگان دشتستان از حضور در مرحله اول مسابقات معاف شد.

وی ادامه داد: کمیته مسابقات تصمیم نهایی را در ارتباط با بازی های عقب افتاده گرفت و تا ۴۸ ساعت گذشته قرار بر این بود که دو تا از بازی های عقب افتاده در این مرحله صورت بگیرد اما با توجه به شرایط خاص که در شهر تهران وجود دارد و در تصمیم جدید فدراسیون قرار بر این است که دو بازی مرحله دوم صورت گیرد که تیم ستارگان دشتستان با تیم های ذوب آهن اصفهان و ناجا قم بازی خواهد کرد.

برزگر افزود: تصمیمات فدراسیون در خصوص بازی های عقب افتاده متعاقبا اعلام خواهد شد.

مدیرعامل ستارگان دشتستان همچنین یاد آورشد بازی هایی که نتوانستیم در آن ها بازی کنیم تیم های گچساران، بهبهان و کازرون بوده اند.

جلال الدین برزگر گفت در خصوص مسائل مالی، در این یک ماهی که ما در خدمت دوستان بودیم، جلساتی را در مجموعه استانداری، معاونت عمرانی استانداری، فرماندار، نماینده مجلس، شورای شهر و شهرداری برگزار کرده ایم که همکاری بسیارخوبی داشته اند.

وی در پاسخ به این سوال که مسوولین به وعده هایی که داده اند عمل کردند یا خیر، گفت: بله کمال تشکر را داریم خصوصا از شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان که همکاری خیلی خوبی با ما داشته اند.

سرمربی تیم ستارگان دشتستان گفت: این تیم را خصوصی و شخصی نمی دانم، تیم متعلق به مردم است و با حمایت همین مردم توانست در لیگ برتر حضور داشته باشد.

رضا عباسی افزود: ستارگان با وجود تمام مشکلاتی که سال گذشته داشت، توانست خود را در لیگ برتر نگه دارد. قطعا کم و کاستی های زیادی داشت ولی باید این نکته در نظر گرفت که سال گذشته هر کدام از ما در هر سمتی که داشتیم کم تجربه بودیم اما امسال باتجریه تر شدیم.

وی ادامه داد: با توجه عدم حضور در دور اول مسابقات، اگر شرایطی پیش می آمد و نمی توانستیم در دور دوم هم حضور داشته باشیم امتیاز خودمان را از دست می دادیم و دیگر نمی توانستیم مسابقات را ادامه دهیم.

عباسی اضافه کرد: خوشبختانه تمریناتمان در حوزه انفرادی خوب بوده است و توانسته ایم شرایط اردوی خوبی برای شهر تهران فراهم کنیم.

وی افزود: سعی می کنیم آمادگی تیم را به بالای۷۰ درصد برسانیم که بتوانیم با شرکت در این دور از مسابقات، آمادگی خودمان را به سطح خوبی برسانیم.

عباسی در ارتباط با حریفان این دوره  و تیم ناجا قم گفت: این تیم به تازگی وارد مسابقات شده اما تمرینات خوبی داشته است و بازیکنان با تجربه  ای را توانسته جذب کند ولی اینها به این معنی نیست که ما  یک تیم دست و پا بسته ای برای حریفان باشیم.

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان در پاسخ به این که آیا بازیکن مصدوم و محروم دارید، گفت: بازیکن محروم نداریم اما مصدوم داریم. در تلاش هستیم که تا قبل از شروع مسابقات با تلاش تیم پزشکی باشگاه بازیکنان به سطح آمادگی خودشان برسند.

عباسی ادامه داد: سعی می کنیم حضورمان در مسابقات حضور شایسته ای باشد کما این که از شما لنتظار داریم این تیم را حمایت کنید. ما با دست خالی به سراغ حریف می رویم، تیم هایی که در مقابل آن ها دقاع می کنیم حداقل بودجه ای را که در مسابقات دارند صرف می کنند، بودجه های سه چهار برابری ما است.‌

وی گفت: متاسقانه یکی از بازیکنان اصلی خود را از دست داده ایم. این بازیکن با ذوب آهن اصفهان قرارداد بست و در بازی پیش رو در تیم مقابل ما بازی خواهد کرد.

سرمربی ستارگان دشتستان افزود: اولویت و سیاست ما در باشگاه استفاده از بازیکنان بومی و رفع نواقص با بازیکنان غیر بومی است. امسال هم مثل سال گذشته ۳۰ درصد بازیکنان ما غیر بومی هستند.

رضا عباسی در پاسخ به این که چه اندازه تیم جوان شده است، گفت: تیم ما از لحاظ میانگین رنج سنی دو تا سه سال پایین تر آمده ولی این دلیل بر بی تجربگی بازیکنان نیست چرا که سن پایینی دارند اما سال گذشته تجربه خوبی را در همین تیم به دست آورده اند.

سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان در جواب این سوال که اگر مشکلات مالی رفع شود در فکر مقامات بالاتر هستید یا خیر و این میزان کمک شورای شهر جوابگوی هزینه هاست و یا نیازاست که هزینه دیگری تزریق شود، گفت: در این که این تیم پتانسیل بالایی برای حضور در رده بالای جدول خواهد داشت، شک نکنید. شاید برایتان جالب باشد بدانید زمانی که هندبال در شهرستان دشتستان و شهر برازجان شروع به فعالیت کرد، هنوز فدراسیون هندبال شکل نگرفته بود و این نشان از قدمت هندبال در این شهرستان دارد.

وی اضافه کرد: زمانی که ما از لحاظ مالی وضعیت خوبی داشته باشیم ۴ ماه تمرینات پیش فصل خواهیم داشت در حالی که اکنون ۱۵ روز تمرین داشته ایم و تیم در لحظه آخر تصمیم ورود به لیگ را گرفته است.

این سرمربی لیگ برتری افزود: قطعا اگر پتاتسیل ها ایجاد شود و مسائل مالی تا حدودی رفع شود من این قول را می دهم که این تیم می تواند در یک برنامه سه ساله، حتی در جام باشگاه های آسیا حضور یابد.‌

کاپیتان تیم هندبال ستارگان دشتستان گفت: پس از آن که تست بازیکنان مثبت اعلام شد تمرینات را به مدت یک هفته تا ده روز تعطیل کردیم، بازیکنان به مدت یک هفته انفرادی تمرین داشتند و پس از آن تمرینات به صورت سه یا چهار نفره انجام شده است.

ایمان احسان نژاد افزود: نمی توان گفت شرایظ خوب و آرمانی داریم اما در وضعیت بدی هم نیستیم.

وی ادامه داد: یک اردوی چند روزه به تهران داریم که امیدواریم تیم به وضیت نرمال برسد.

مربی این تیم لیگ برتری هندبال نیز در ادامه جلسه گفت: یکی از پتانسیل ها و قدرت های ستارگان دشتستان حضور هوادارن و تماشاگران است و در نبود آن ها حضور شما رسانه ها به عنوان نماینده مردم باعث دلگرمی ماست.

احسان شعبانی افزود: خواهشی که از دوستان اهل رسانه دارم این است که علاوه بر اطلاع رسانی، شفاف سازی کرده و به مردم توضیح دهند که این تیم دو هدف را دنبال می کند، یکی تثبیت و ارتقای سال گذشته و دوم ارائه بازی جدید و آبرومندانه که بتواند وجهه و اعتبار شهر راه حفظ کند.

به گزارش «فکرشهر»، بازیکنان بومی ستارگان دشتستان ساعت شش عصر چهارشنبه ۱۴ آبان به تهران اعزام شدند و بازیکنان غیر بومی هم صبح پنج شنبه در تهران به اردوی تیم اضافه شده اند.

 

نظرات بینندگان
عادل.ق
|
-
|
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۳
درود بر شما و به امید موفقیت ستاره‌های هندبالمان
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر