پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سردار عباس زاده خبر داد:
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف بیش از 3 تن مواد مخدر در استان بوشهر و کاهش 13 درصدی متوفیان تصادفات درون و برون‌شهری خبر داد.به گزارش فکرشهر، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در نشستی خبری با تشریح اقدامات نیروی انتظامی در استان بوشهر اظهار داشت: وقوع جرائم خشن 18 درصد و قتل 23 درصد در مقایسه با سال گذشته در استان بوشهر کاهش داشته است.وی بیان کرد: همچنین امسال کشفیات قتل 164 درصد و کشفیات سرقت مسلحانه نیز 104 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۷۸۴۷
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف بیش از 3 تن مواد مخدر در استان بوشهر و کاهش 13 درصدی متوفیان تصادفات درون و برون‌شهری خبر داد.
به گزارش فکرشهر، حیدر عباس‌زاده صبح امروز در نشستی خبری با تشریح اقدامات نیروی انتظامی در استان بوشهر اظهار داشت: وقوع جرائم خشن 18 درصد و قتل 23 درصد در مقایسه با سال گذشته در استان بوشهر کاهش داشته است.

وی بیان کرد: همچنین امسال کشفیات قتل 164 درصد و کشفیات سرقت مسلحانه نیز 104 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه میزان سرقت مسلحانه در استان بوشهر 4 درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: امسال سرقت به عنف 35 درصد کاهش و 105 درصد افزایش کشفیات داشتیم و در زمینه تجاوز به عنف هم 38 درصد کاهش وقوع و 109 درصد افزایش کشفیات گزارش شده است.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: معدل کشفیات جرائم خشن در سالجاری 104 درصد بوده که 85 درصد کشفیات به روز انجام شده و این آمار در مقایسه با سایر نقاط کشور بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین محور ناامنی جرائم خشن است، ادامه داد: امسال در زمینه وقوع سرقت شاهد کاهش 5 درصدی بودیم و تلاش داریم زمینه برای سرقت را به حد صفر برسانیم.

تغییر مسیر ترانزیت موادمخدر از استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به آمار کشف مواد مخدر در استان بوشهر گفت: امسال 3 تن و 27 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده که در مقایسه با سال گذشته 146 درصد افزایش نشان می‌دهد.

عباس‌زاده خاطرنشان کرد: عمده دلیل افزایش کشف مواد مخدر، افزایش کنترل‌های ناجا و تغییر مسیر ترانزیت مواد مخدر از استان بوشهر بوده است.

به گزارش فارس، وی بیان کرد: در یک‌ماه گذشته 414 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده و میزان جمع‌آوری معتادان تابلو 17 درصد و کشف سلاح و مهمات غیرمجاز هم 17 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در مورد آمار متوفیان تصادفات درون و برون‌شهری در استان بوشهر گفت: در مجموع میزان متوفیان تصادفات درون و برون‌شهری در استان بوشهر در سالجاری 13 درصد کاهش داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر