چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۷۴۹
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

فکرشهر: رئیس‌کل دادگستری بوشهر گفت: در راستای تسریع در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از اطاله و ماندگاری بدون دلیل این کالاها دستورات لازم قانونی صادر شد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر، رئیس کل دادگستری استان بوشهر، دادستان مرکز استان و بازرس کل استان بوشهر از گمرک، اداره بنادر و کشتیرانی استان بوشهر، انبار کالاها و انبارهای اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی بازدید کردند.

علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: این بازدید به منظور تعیین تکلیف و تسهیل فرآیند ترخیص و خروج کالاهای رسوبی و تجمیع شده به ویژه کالاهای اساسی مور نیاز مردم صورت گرفت.

جمادی ضمن بازرسی از قسمت‌های مختلف انبارهای گمرک، اسکله و انبارهای اموال تملیکی گفت: در راستای تسریع در ترخیص کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از اطاله و ماندگاری بدون دلیل این کالاها دستورات لازم قانونی به منظور تسریع در ترخیص این کالاهای ضروری که در گمرک و انبارهای جمع آوری و فروش اموال تملیکی موجود است صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به کالاهای رسوبی که تاریخ مصرف آن‌ها منقضی شده‌اند اشاره کرد و گفت: باید دلایل منقضی شدن کالاهای موجود در این انبارها که تاریخ مصرف آن‌ها منقضی شده است گزارش شود و در صورت نیاز، دستورات قضائی صادر می‌شود.

جمادی با تاکید بر اینکه کالاهایی که از سنوات قبل در انبارها متروکه شده‌اند باید سریعاً تعیین تکلیف شوند افزود: دستورات لازم جهت بررسی و اقدام مؤثر برای ترخیص این کالاها صادر شده و کالاهایی نیز که با دستور قضائی توقیف و نگهداری شده است می‌بایست لیست کلیه این کالاها به همراه مشخصات پرونده قضائی جهت دستورات لازم به دادگستری کل استان اعلام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر