پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۸۷۸۲
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: مدیرشرکت پخش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: تاکنون ۳۳ هزار خانوار ساکن در این استان برای دریافت سهمیه نفت سفید و گاز مایع در سامانه تجارت آسان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش «فکرشهر»، مسعود نیک تاج روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در قالب طرح توزیع الکترونیک سرپرستان خانوارهایی که انشعاب گاز ندارند از طریق کارت بانکی گاز مایع و نفت سفید مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: توزیع نفت سفید از پنجم آبان ماه در این استان آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰ ادامه دارد و مردم نگرانی در زمینه دریافت سهمیه نداشته باشند.

نیک تاج بیان کرد: در زمان حاضر ۳۸ عامل فروش نفت سفید در این استان پیش بینی شده و متقاضیان با مراجعه به آنها مشکلی در زمینه دریافت سهمیه خود نخواهند داشت.

مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر یادآور شد: براساس برنامه ریزی انجام شده برای بوشهر، گناوه، دیر و خارگ برای خانواده‌های یک و ۲ نفره ۱۲۰ لیتر، سه و چهار نفره ۱۶۰لیتر، پنج و ۶ نفره به بالا ۲۰۰ لیتر برای شهرستان دشتستان برای خانواده‌های یک و ۲ نفره ۱۶۰ لیتر، سه و چهار نفره ۲۰۰ لیتر و پنج تا ۶ نفره به بالا ۲۴۰ لیتر پیش بینی شده‌است.

نیک تاج گفت: همچنین برای خانوارهای عشایری نیز برای خانوارهای یک و ۲ نفره ۲۰۰ لیتر، سه و چهار نفره ۲۲۰ لیتر و پنج و ۶ نفره به بالا نیز ۲۵۰ لیتر پیش بینی شده‌است.

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر درباره گاز مایع گفت: خانواده‌هایی که از شبکه گاز لوله کشی استفاده نمی‌کنند هر ماه ۴۶ کیلوگرم گاز مایع شامل چهار کپسول ۱۱ کیلویی و یک کپسول ۲ کیلوگرمی سهمیه گاز مایع دارند که درکارت بانکی سرپرست خانوار مشخص شده‌است.

نیک تاج افزود: ۲۴۰ عامل فروش گاز مایع در استان بوشهر فعالیت دارند که سیلندرهای گاز را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر