پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در معارفه ی رییس جدید اداره ثبت اسناد و املاک تنگستان مطرح شد؛
فکرشهر: در این نشست با اهدای لوح سپاس از زحمات عادل صالح احمدی، رییس سابق ثبت اسناد تنگستان تقدیر و علی زنگنه نژاد به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد...
کد خبر: ۷۸۹۲
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: بنابر تصمیم های مشترک اتخاذ شده با مدیرکل ثبت اسناد استان، مقرر شد دستگاه های اجرایی شهرستان با انجام مراحل قانونی تا پایان سال جاری نسبت به ثبت مالکیت املاک در اختیار اقدام کنند.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترکزاده در جلسه تودیع و معارفه رییس اداره ثبت اسناد و املاک تنگستان افزود: ثبت و صدور سند مالکیت برای املاک و ساختمان های دولتی با اولویت دردستور کار قرارگیرد.

وی با تقدیر از تلاش ها و عملکرد مطلوب رییس سابق ثبت اسناد تنگستان و آرزوی توفیق برای زنگنه دراین سمت، خواستار تکریم ارباب رجوع و پویایی و تعامل مثبت و همکاری سازنده رییس جدید ثبت اسناد با ادارات و نهادهای شهرستان شد.

مدیرکل ثبت اسناد استان بوشهر درین نشست اظهارداشت: تلاش می کنیم با اتخاذ شیوه های مدیریتی مناسب، فرآیند ثبت اسناد برای مردم تسهیل شود.

سید محمود بهرسی از تلاش های رییس سابق اداره ثبت اسناد و املاک تنگستان تقدیر کرد و گفت: رییس جدید ثبت اسناد تنگستان از مدیران مجرب و توانمند بومی این شهرستان است که می تواند منشا خدمات ارزشمندی برای مردم شود. 

به نوشته ی ایرنا، در این نشست با اهدای لوح سپاس از زحمات عادل صالح احمدی، رییس سابق ثبت اسناد تنگستان تقدیر و علی زنگنه نژاد به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر