پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: زنی جوان پس از مراجعه به دادگاه خانواده، به خاطر اینکه شوهرش او را به رستوران نمی‌برد درخواست طلاق داد.به گزارش فکرشهر، روزنامه مردم‌سالاری نوشت: چندی پیش زن جوانی با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم اصلاً مرا به رستوران نمی‌برد. الان سه سال است که با وحید ازدواج کرده‌ام اما در این مدت حتی یک بار هم باهم به رستوران نرفته‌ایم.
کد خبر: ۷۹۲۲
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۲:۴۶

فکرشهر: زنی جوان پس از مراجعه به دادگاه خانواده، به خاطر اینکه شوهرش او را به رستوران نمی‌برد درخواست طلاق داد.

به گزارش فکرشهر، روزنامه مردم‌سالاری نوشت: چندی پیش زن جوانی با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی شوهرم اصلاً مرا به رستوران نمی‌برد. الان سه سال است که با وحید ازدواج کرده‌ام اما در این مدت حتی یک بار هم باهم به رستوران نرفته‌ایم.

زن جوان ادامه داد: هربار به او می‌گویم که به یک رستوران برویم مرا مسخره می‌کند و می‌گوید که ازدواج کرده تا هیچ‌وقت به رستوران نرود. او می‌گوید که زن باید همیشه در خانه غذا درست کند و هیچ وقت به رستوران نروند و غذای بیرون را نخورند.

وی افزود: من حتی اگر مریض هم باشم باید در خانه غذا درست کنم و همیشه غذایم آماده باشد و اگر اینطور نباشد وحید داد و بیداد به راه می‌اندازد و می‌گوید که وظیفه‌ام را انجام نداده‌ام.

این زن جوان در ادامه گفت: دیگر از دست کارهای او خسته شدم و درخواست طلاق دارم، حتی می‌خواهم مهریه‌ام را که 500 سکه است از شوهرم بگیرم.

پس از حرف‌های این زن، قاضی عموزادی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار کرد تا صحبت‌های او را هم بشنود و بعد از آن در این خصوص تصمیم‌گیری کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر