پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۹۵۴۵
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴

فکرشهر: زنجیره انسانی محکومیت ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده روز یکشنبه در ساحل خلیج فارس (میدان تشریفات) تشکیل شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این زنجیره که با حضور حدود ۳۰ نفر و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد حاضران شعارهای "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، مرگ بر انگلیس"، "لبیک یا خامنه‌ای" و "هیهات منه ذله" سر دادند.

عاملان تشکیل زنجیره انسانی همچنین کارتن‌نوشته‌هایی را با مضمون "حالا که زدند اگر پاسخ ندهیم، جنگ خواهد شد"، "بزنید تا جنگ نشود"، "اگر بترسید جنگ قطعی است، بزنید تا نزنند"و "ضرورت خروج بازرسان آژانس" تاکید کردند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این آیین در گفت و گو با ایرنا گفت: هدف از تشکیل زنجیره انسانی آن هم با وجود باران شدید لبیک به فرمان رهبر انقلاب و تاکید بر ضرورت ۲ خواسته مهم وی بود.
حجت الاسلام یوسف جمالی افزود: مجازات سنگین عاملان و مسببان ترور اعم از رژیم اشغالگر قدس و استکبار و ادامه یافتن راه مسیر علمی و روشن شهید دکتر محسن فخری زاده باید به صورت جدی دنبال شود.

وی ادامه داد: اقدام به ترور این شهید والا مقام محکوم است و همگان از جمله جوانان غیور بوشهری خواهان برخورد قاطع با عامل و آمران ترور هستند.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودروی حامل "محسن فخری‌زاده" رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله ۱۵ متری خودروی حامل وی منفجر شد.

فخری‌زاده در اثر این تیراندازی و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد ولی با توجه به شدت جراحات وارده، در بیمارستان به شهادت رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر