پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۳۳۳
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: تعداد شش هزارو ۳۱۰ خانوار شهرستان در سامانه توزیع الکترونیکی گاز مایع و نفت سفید ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حسین امیری روز یکشنبه در جلسه بررسی طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع خانوار و اصناف افزود: کارت سهمیه هر خانوار ماهانه به میزان ۴۷ کیلوگرم شامل ۴ کپسول گاز مایع و یک پیک نیک ۲ کیلویی شارژ و در نظر گرفته شده است.

وی یادآورشد:باتوجه به اینکه طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع توسط عاملان فروش در شهرستان گناوه اجرایی شده است، جهت استقبال مردم از آن نیاز به  اطلاع‌رسانی گسترده دارد.

امیری اظهارداشت: اجرای این طرح ملی مستلزم تغییر رفتار اعم از فروشنده و خریدار است که در این خصوص اطلاع رسانی گسترده و الزامات و تدابیر لازم برای افزایش استفاده عمومی از کارت سهمیه خانوارهای واجد شرایط لازم است.

وی اظهارکرد: بر اساس گزارش رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه گناوه کمتر از یک درصد از فروش عاملان توزیع گاز مایع از طریق کارت سهمیه خانوار بوده است که این میزان پایین و باید درصد قابل توجهی افزایش یابد.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه گناوه گفت: خدمات دهی مطلوب و به موقع به مشتریان از عمده اهداف این طرح است و سعی داریم گاز مایع با نرخ‌های مصوب به دست مصرف کننده واقعی برسد.

وهاب تنگسیری افزود: با توجه به اینکه عاملان توزیع بیشتر فروش خود را بدون استفاده از کارت سهمیه خانوار انجام می‌دهند، باعث می‌شود تا آنچه در سامانه ثبت شود با میزان واقعی مصرف تفاوت زیادی داشته باشد.

وی بیان کرد: سهمیه اختصاصی گاز مایع شهرستان قرار است بر اساس توزیع الکترونیکی انجام شود و انتظار داریم با همکاری شرکت‌های توزیع کننده و نمایندگی‌های فروش، شاهد رشد استفاده از تراکنش کارت الکترونیکی سهمیه گاز خانوارها و صنوف باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر