پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»؛
فکرشهر- مجتبی سعادتی*: چند روز پیش و در فضای بی‌ در و پیکر مجازی که گه‌گاه به جولانگاه عربده‌کش های کوچه‌های متروکه تبدیل می‌شود، شاهد یادداشتی درهم و برهم، غیرفنی و فاقد مبنای منطقی بودیم. ظاهرا در آن یادداشت یک هندبالیست سابق و البته "تاریخ انقضا گذشته" در آن قصد داشت به زعم خودش خودی نشان بدهد...
کد خبر: ۸۰۴۹۳
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰

فکرشهر- مجتبی سعادتی*: چند روز پیش و در فضای بی‌ در و پیکر مجازی که گه‌گاه به جولانگاه عربده‌کش های کوچه‌های متروکه تبدیل می‌شود، شاهد یادداشتی درهم و برهم، غیرفنی و فاقد مبنای منطقی بودیم. ظاهرا در آن یادداشت یک هندبالیست سابق و البته "تاریخ انقضا گذشته" در آن قصد داشت به زعم خودش "خودی نشان بدهد" و اظهار وجودی کند. یادداشت مذکور را خواندم و خیلی سعی کردم خویشتنداری کنم و چیزی نگویم اما نشد...

البته من هم نمی دانم (مثل آقای فلانی!) از کجا شروع کنم و از چه بنویسم ولی مثل ایشان شروع به نوشتن نمی‌کنم که بگویم "من هم هستم!" ولی یک چیزهایی را که با چشم خودم دیده‌ام و از برخی دوستان شنیده‌ام را به آن دوست عزیزمان یادآور می‌شوم.

جناب آقای نویسنده‌ محترم احتمالا همان عزیزی باشند که سال گذشته در سالن امام خمینی(ره) حاضر شد، خودش را کنار گزارشگر صداوسیمای استان در پخش زنده تلویزیونی بازی ستارگان رساند تا مثلا مسابقه هندبال لیگ برتر را تفسیر کند ولی اجازه ورود به او ندادند چون مفسر قابل اعتنایی نبود. چون اطلاعات هندبالی خوبی نداشت. چون آزمون‌های قبلی اش را به خوبی پس نداده بود و از نقد و تفسیر هیچ چیزی بلد نبود! پس استاد محمود باقری عزیز را جایگزینش کردند. قطعا این خاطره‌ را خوب به خاطر دارند ولی حالا آمده و سرمربی یک تیم هندبال لیگ برتری را نقد و تفسیر می کند و حتی پایش را از این هم درازتر کرده و تخطئه هم می کند.

دوست عزیز!
احتمالا شما همان چپ دست تاپ تیمی بودی که با برخی دوستانتان در جدول گروهی لیگ دو کشور بازی کردید و نتیجه ای جز حذف برای ورزش این شهر نداشتید!

جناب محترم حرف شما بسیار درست است! شما نام چند تیم را آوردید؛ من می‌گویم در روزگاران قدیم هندبال این شهر جنوب کشور از خوزستان تا هرمزگان را در هم می کوبید. شما که آمدید تیم هندبال ستارگان را تفسیر کردید هنوز اطلاع ندارید که ورزش پستی و بلندی‌های خاص خودش را دارد؟ شما که از ورزش صحبت می کنید، به یاد دارید که هر دو تیم معروف فوتبال پایتخت نشین در بوشهر به دست شاهین زمین گیر شدند؟؟ از آن دو تیم تهرانی امروز یکی فینالیست آسیاست و دیگری صدرنشین جدول لیگ برتر! امروز تیم هندبال ثامن‌الحجج سبزوار کجاست جناب چپ دست ملی پوش بزرگ هندبال؟! یادتان هست که تیم ثامن تیمی است که بیشترین آمار قهرمانی در رده‌های مختلف سنی در کشور را یدک می‌کشد.

حالا جنابعالی اسامی بازیکنان ملی پوشی که پرورش داده‌ای را نام ببر! اصلا بیا اسامی بازیکنانی که شما پرورش داده‌ای و حالا در سطح لیگ سه و دو و یک کشور بازی می‌کنند یا در گذشته بازی می‌کرده‌اند را نام ببر.

حرف شما درست است؛ این فرض را در نظر بگیریم که رضا عباسی مربی خوبی نیست. بازیکن ساز نیست. پرورش دهنده نیست. همه این‌ها قبول، اما شما کجای این پازل حضور دارید؟ شما هنوز اطلاع کافی در مورد باشگاه‌داری هم ندارید که موسس باشگاه در امور تیم داری و مسابقات ورود نمی‌کند و این عدم آگاهی را در پایان پیام خود به وضوح نشان داده‌اید، آنجا که از جناب بهبهانی خواستار ورود مستقیم به قضیه شده‌اید!

از نظر من شما دلسوز ورزش شهر و ورزش هندبال نیستید. شما از روی کینه و عداوتی که از سالیان قبل از رضا عباسی و همباورانش داشتید در این شرایط حساس با عجله یک پیام نوشتید و منتشر کردید تا به زعم خود "یکی زده باشید و الفراااار" اما یادتان رفته که "دوران بزن و در رو" خیلی وقت است به سر آمده...

عالی‌جناب!

در تیم بزرگ هندبال این شهر حاج رضا مصباحی در کنار سرمربی تیم ستارگان قرار دارد و قطعا ایشان را بهتر از شما راهنمایی می‌کنند و شک نداشته باشید همین حاج رضای عزیز هم در کنار تیم جوابگو خواهد بود.

در پایان خدمت شما عرض می‌کنم من روز اول به جناب آقای عباسی اعلام کردم با تفکرات لیگ سه نمی‌شود در لیگ برتر، تیم داری کرد ولی ایشان با یک دیدگاه دیگر تصمیماتی گرفتند که فعلا ترجیح می‌دهم در موردشان سکوت کنم!

دوست گرامی!

پیشنهاد می‌دهم کمی صبر داشته باشید چون این تیم نتیجه می‌خواهد و شما در شرایط بحرانی باید یار و یاور همشهریان خود باشید نه اینکه نمک روی زخم بپاشید؛ لطف کنید اگر یار نیستید، بار هم نباشید!

فعال اجتماعی*

نظرات بینندگان
وحید
|
-
|
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
دور گود نشستی میگی لنگش کن 
محمد
|
-
|
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۸
درود برجناب سعادتی عزیز
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر