پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۹۷۹
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۳

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی استکبارستیزی، مجاهدت و شهادت طلبی است که باید در جامعه ترویج داده شود.

به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته اعلام کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگوی معاصر برای همگان مطرح و راه او که همان راه ایمان، تقوا، اخلاق، بصیرت، ولایتمداری و خدمات مردمی است را باید بعنوان یک الگو معرفی و نهادینه کرد.

وی بیان کرد: از تمام نهادهای انقلابی، مردمی و جهادی تقاضا دارم پیرامون شخصیت گرانقدر و ارجمند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌های ارزشمند بصیرتی و فرهنگی داشته باشند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه ۹ دی ماه روز بیعت مردم با نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب است، گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است و امید می‌رود همواره این روز که نماد بصیرت مردم، هوشمندی، ولایتمداری، دشمن‌شناسی و مبارزه با استکبار و مزدوران آن است گرامی داشته شود.

وی با اشاره به خسارت سیلاب ۱۶ آذرماه اضافه کرد: از تمام مسئولان تقاضا می‌شود هر چه سریع‌تر بازسازی مناطق آسیب دیده را آغاز و نسبت به جبران خسارت‌های شهری و روستایی مناطق سیل زده اقدام کنند.

صفایی بوشهری تاکید کرد: مسئولان در این شرایط سخت معیشتی و شیوع ویروس کرونا، خدمتگذار مردم آسیب دیده ناشی از سیلاب باشند و مشکلات آنان را به طور کامل،سریع و پرشتاب برطرف کنند.

وی ادامه داد: براساس برخی گزارش‌ها برخی از مراکز صنعتی و اداری، حقوق کارگران و کارمندان خود را با تأخیر چند ماه پرداخت می‌کنند که این کار نوعی ظلم بوده و لازم است هر چه سریع‌تر و به موقع حقوق قشر کارگر و کارمند پرداخت شود تا زندگی آنان دچار بحران و مشکل نشود.

صفایی بوشهری از تمام مسئولان خواست کالاهای اساسی و نیازهای ضروری مردم از جمله روغن، کپسول گاز و نفت را به موقع در اختیار مردم قرار دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر