پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۰۰۹
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با هدف احیای بافت تاریخی این بندر استفاده از تجربیات شهرداری‌های موفق در اولویت کار این شورا قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، داریوش پوربهی روز شنبه در نشست با شورایاران محله‌‎های شمالی در مسجد دهدشتی افزود: این بافت هویت تاریخی مردم این شهر است و برای زنده‌‍‌سازی آن برنامه ریزی لازم در دست انجام است.

وی بیان کرد: در این زمینه درخواست می‎شود همه دستگاه‌های متولی در بافت با هماهنگی هم برای احیای این بافت ارزشمند تلاش کنند.

پوربهی ادامه داد: در شرایطی سخت وارد شورا شدیم و همواره تلاش براین است تا آرامش، ثبات و تعامل و امید در بین شورا و شهرداری و مردم ایجاد و دوباره اعتماد مردم به مدیریت شهری جلب شود.

وی افزود: امیدواریم با همراهی استانداری، فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی قدم‌های خوبی برای توسعه و عمران بندر بوشهر برداشته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: در این ارتباط شورایاران به عنوان بازوان توانمند مدیریت شهری  و پل ارتباطی شهروندان نقشی مهم در شناسایی و حل مشکلات محلات دارند.

پوربهی ادامه داد: با مشارکت شورایاران باید از فرصت‌های پیش آمده برای آبادانی محلات بهره لازم را برد.

وی عنوان کرد: شورایاری در محله‎ها نتیجه داده و ما شاهد فعالیت بسیار خوب آنها در محلات هستیم و مردم هم به شورایاران به عنوان افراد معتمد و دلسوز  که در پی عمران و آبادی محله خود هستند، اعتماد خوبی پیدا کردند. 

پوربهی با قدردانی از دغدغه های شورایاران گفت: توجه و توسعه متوازن در محلات شهر بوشهر از برنامه‌های اولویت‌دار است و در این زمینه با هماهنگی شورایاران مسائل و مشکلات را بررسی و برای حل آنها تلاش می‌شود.

وی در بخش دیگری اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته روند عمرانی پروژه‌های شهرداری بویژه پروژه تقاطع غیر همسطح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تسریع شده و عملیات اجرایی جاده ۴۵ متری سرتل به جاده نیروگاه که یکی از جاده‌های بسیار مهم محلات جنوبی بزودی آغاز می‎ شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر