پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۱۴۹۸
دوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: روحانیت استان بوشهر از جایگاه خاصی در بین مردم برخوردار است.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدتقی ایرانی صبح دوشنبه در نشست با امام جمعه بندر دیر با گرامیداشت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: جبهه مقاومت با نام سردار سلیمانی گره خورده است که با شهادت وی دل همه ایران به سوز آمد اما عزت و اقتدار ما با این اقدام دشمنان بیشتر شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: در ایام شهادت این سردار بزرگ و همرزمانش برنامه‌های باشکوهی در کشورهای منطقه برگزار شد و در استان ما و شهرستان‌ها نیز با وجود محدودیت‌های کرونایی مراسم در خوری برگزار شد.

وی با تأکید بر اینکه با تدبیر و عقلانیت و صبر بسیاری از مسائل حل می‌شود، ادامه داد: با تندروی شاید برخی مسائل حل شود اما چون کارشناسی شده نیست دوامی ندارد.

ایرانی عنوان کرد: مسئولین و دولتمردان به تنهایی نمی‌توانند مشکلات جامعه را حل کنند و نیاز است که از ظرفیت مراجع قابل احترام مردم مانند ائمه جمعه استفاده شود.

وی با بیان اینکه روحانیت از جایگاه خاصی در بین مردم برخوردار است، تأکید کرد: جایگاه ائمه جمعه باید تقویت شود تا مردم بیشتر به اهمیت آن پی ببرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: به زودی گزارش مختصری از عملکرد دولت در استان بوشهر در اختیار ائمه جمعه استان قرار می‌دهیم.

تعامل خوبی بین مسئولین و ائمه جمعه وجود دارد

امام جمعه بندر دیر نیز با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس، گفت: پست‌ها زودگذر و کوتاه است و باید از آنها به بهترین وجه استفاده شود.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: این مهم مستلزم این است که مسئولین برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و نقشه راهی برای خود داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع با بخشنامه پیش نمی‌رود بلکه به نگرش افراد بستگی دارد و باید دیدگاه افراد خدمتگزاری به مردم باشد.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه تعامل خوبی بین مسئولین و ائمه جمعه وجود دارد که باید بیشتر تقویت شود، اضافه کرد: در فرصت باقیمانده تا انتخابات برخی اقدامات ضرورتی ندارد بلکه باید کارهایی که مردم را امیدوار می‌کند، انجام شود.

وی بیان کرد: گاهی اوقات به موقع جلوی کار خلاف قانون گرفته نمی‌شود و بعدها برای نظام هزینه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر