چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت پیشنهادی برای خرید تضمینی خرما افزایش یابد.به گزارش فکرشهر، سید مهدی پورفاطمی بعد از ظهر یکشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: در سال جاری شاهد کاهش میزان برداشت محصول میگو در استان بوشهر بودیم که باید بررسی کارشناسی در این زمینه صورت بگیرد.وی ادامه داد: میزان برداشت میگو امسال ۵۰ درصد کاهش یافته است که یکی از عوامل ان می تواند ورود مواد صنعتی به دریا باشد و باید در این زمینه کار بیشتری صورت بگیرد و از این موارد پیشگیری شود.
کد خبر: ۸۱۹۳
دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت پیشنهادی برای خرید تضمینی خرما افزایش یابد.
به گزارش فکرشهر، سید مهدی پورفاطمی بعد از ظهر یکشنبه در نشست مجمع نمایندگان استان بوشهر با مسئولان سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: در سال جاری شاهد کاهش میزان برداشت محصول میگو در استان بوشهر بودیم که باید بررسی کارشناسی در این زمینه صورت بگیرد.

وی ادامه داد: میزان برداشت میگو امسال ۵۰ درصد کاهش یافته است که یکی از عوامل ان می تواند ورود مواد صنعتی به دریا باشد و باید در این زمینه کار بیشتری صورت بگیرد و از این موارد پیشگیری شود.

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش‌های موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات فروش خرما، اذعان داشت: یکی از دغدغه‌های اساسی نخلداران استان بوشهر مربوط به فروش محصول است.

وی ادامه داد: قیمت خرید تضمینی اعلام شده برای خرما پائین است و با توجه به اینکه کشاورزان هزینه‌های بالایی را متحمل می‌شوند و زحمت زیادی می‌کشند، لازم است که قیمت خرید تضمینی افزایش یابد.

اجرای تحقیقات کشاورزی و استفاده از آب‌های نامتعارف

به گزارش مهر، مسئول نظام مهندسی کشاورزی استان بوشهر نیز در این نشست خواستار اختصاص اعتبارات مناسب برای اجرای تحقیقات کشاورزی و استفاده از آب‌های نامتعارف شد و بیان داشت: انتظار داریم ۵۰ میلیارد ریال از سوی نهادهای دولتی و غیر دولتی به این منظور اختصاص یابد.

مهاجری تصریح کرد: توسعه بخش کشاورزی نیازمند توسعه علمی و پژوهشی است و باید طرح‌های تحقیقاتی مناسبی در این زمینه اجرایی شود تا شاهد بهبود وضعیت تولید باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر