پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: آیین معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی گناوه برگزار شد.به گزارش فکرشهر، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر در این آیین اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم از دستاوردهای مهم در جامعه اسلامی بویژه در دولت تدبیر و امید است که همه مسئولان باید آن را سرلوحه کاری خود قرار دهند.سیداسماعیل موسوی افزود: یکی از وظایف دولت‌ها برقراری نظم و امنیت و آرامش خاطر مردم است که باید برای رسیدن به آن الزامات و مسیر و زمینه‌های لازم را فراهم کرد.وی گفت: در این حوزه گام‌های ارزشمندی در نظام و دولت تدبیر و امید برداشته شده که وضعیت مطلوب شاخص‌های امنیتی گویای این مدعا است.
کد خبر: ۸۲۲۸
سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: آیین معارفه بخشدار جدید بخش مرکزی گناوه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر در این آیین اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم از دستاوردهای مهم در جامعه اسلامی بویژه در دولت تدبیر و امید است که همه مسئولان باید آن را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

سیداسماعیل موسوی افزود: یکی از وظایف دولت‌ها برقراری نظم و امنیت و آرامش خاطر مردم است که باید برای رسیدن به آن الزامات و مسیر و زمینه‌های لازم را فراهم کرد.

وی گفت: در این حوزه گام‌های ارزشمندی در نظام و دولت تدبیر و امید برداشته شده که وضعیت مطلوب شاخص‌های امنیتی گویای این مدعا است.

موسوی بیان کرد: امنیت و احساس امنیت در کشور به نسبت دوران پیش بهتر شده است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر افزود: برای اداره کردن جامعه به برنامه‌ریزی و آشنابودن با اصول مدیریت نیاز است.

وی بیان کرد: داشتن یک برنامه مدون، کامل و جامع، استفاده بهینه از ظرفیت و امکانات ها و نیروی انسانی کارآمد در مدیریت کردن ضروری است.

موسوی گفت: استاندار بوشهر از زمان انتصاب برنامه و ایده‌های متعددی برای توسعه و پیشرفت این استان در رئوس برنامه‌های کاری خود قرار داده که کارسازی و اثربخشی خوبی داشته است.

وی افزایش چشمگیر اعتبارات عمرانی، شناخت و آگاهی از نیازها و مشکلات جامعه با برگزاری جلسه ابتکاری هم اندیشی و اهتمام جدی به برقراری امنیت و آرامش در استان را از عمده برنامه‌های استاندار بوشهر در دوران تصدی مسئولیتش دانست.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات صادقانه بخشدار مرکزی سابق گناوه گفت: ایشان در طول دوران تصدی مسئولیت الحق گام‌های ارزشمندی برداشتند که ستودنی است.

وی افزود: بخشدار مرکزی جدید این شهرستان نیز که بومی و از کارکنان وزارت کشور است در طول خدمت خود تاکنون عملکرد مثبتی داشته است.

موسوی از بخشدار مرکزی گناوه خواست تا سیاست‌ها و تدابیر دولت که همان خدمت صادقانه به مردم است را سرلوحه کاری خود قراردهد.

تکمیل پروژه‌های عمرانی گناوه مهم‌ترین اولویت است

فرماندار گناوه نیز گفت: با تیزبینی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حمایت ایشان از دولت، کشور بخوبی مدیریت و دربرابر توطئه و بحران‌ها سرافزاز بیرون آمده است.

عبدالنبی یوسفی بر ساماندهی و بهسازی فاضلاب ساحل گناوه تا قبل از ایام نوروز سال آینده تاکید کرد.

وی پیگیری وضعیت راه‌های شهرستان از جمله جاده گناوه به دیلم و گناوه به گوره را از برنامه‌های اولویت‌دار دانست و گفت: در این ارتباط اقدامات موثری با حساسیتی که استاندار بوشهر به این مساله داشته اتفاق افتاده که اجرایی شدن دوقطعه محور گناوه به دیلم از مهم‎ترین آنها است.

یوسفی از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست نسبت به تکمیل پروژه‌های عمرانی که دردست اجرا دارند تا دهه فجر اقدام کنند.

فرماندار گناوه افزود: مسئولان ادارات با کمیته نظارت بر پروژه‌های عمرانی همکاری و تعامل وافری داشته باشند.

یوسفی از خدمات بخشدار سابق مرکزی گناوه قدردانی کرد و گفت: صداقت و پاکی یکی از فاکتورهای بارز و برجسته ایشان در طول مسئولیت خود بود و توانست به شایستگی از عهده وظایف خود برآید.

دراین جلسه از تلاش‌ها و زحمات اردلان امیرزاده، بخشدار سابق مرکزی گناوه با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل و حسین امیری به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی گناوه معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر