پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی از کاهش 17 درصدی متوفیان جاده‌ای استان بوشهر خبر داد و گفت: در ترافیک جاده‌ای علیرغم مشکلات زیرساختی که وجود دارد شاهد کاهش متوفیان هستیم و این مهم با ...
کد خبر: ۸۲۷۰
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر با تقدیر از حمایت‌های استاندار از نیروی انتظامی اظهار داشت: با ارشادات و راهنمایی‌های استاندار بوشهر شاهد تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی هستیم و پلیس استان برای ایجاد امنیت و آسایش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

به گزارش فکرشهر، سردار حیدر عباس‌زاده در همایش روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه نگاه مردم به پلیس متحول شده است افزود: ما بیشترین تعامل را با مردم داریم و تنها پلیس 110 استان در هفت ماه اخیر به بیش از 200 هزار تماس مردم پاسخ داده که بخشی از تماس‌ها عملیاتی بوده و بخشی نیز راهنمایی و ارشاد بوده است.

وی اضافه کرد: سامانه 197 نیز در تعامل با مردم نقش مهمی داشته و روزانه مشکلات را رصد می‌کنیم و تعامل بسیار خوبی با مردم داریم.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برنامه‌های پیشگیری و اقدامات پیشگیرانه از مهم‌ترین اقدامات نیروی انتظامی است و به طور منظم نشست پلیس‌های تخصصی استان برای بررسی و ریشه‌یابی مسایل امنیتی و پلیسی و ترافیکی و ... برگزار می‌شود.

وی از کاهش 17 درصدی متوفیان جاده‌ای استان بوشهر خبر داد و گفت: در ترافیک جاده‌ای علیرغم مشکلات زیرساختی که وجود دارد شاهد کاهش متوفیان هستیم و این مهم با همکاری مردم با نیروی انتظامی محقق شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه گشت‌های نیروی انتظامی هدفمند و هوشمندانه شده اظهار داشت: پرسنل نیروی انتظامی با تمام وجود برای ایجاد امنیت پایدار و رضایتمندی مردم اهتمام می‌ورزند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر