پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جراح و متخصص ارتوپدی استان بوشهر گفت: با حضور پزشکان متخصص و جراحان در شهرها و روستاهای مختلف استان، بیماران به طور رایگان درمان کامل می‌شوند.به گزارش فکرشهر، محمدرضا دهقانفرد شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه درمان رایگان بیماران در روستای چهاربرج دشتستان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت و بهداشت دارد و در چند ماه اخیر اقدامات ارزشمندی توسط دولت و وزارت بهداشت انجام گرفته است.وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت با موفقیت از طرف وزارت بهداشت موجبات رضایتمندی مردم شده و روز به روز شاهد رشد کمی و کیفی خدمات درمانی در کشور هستیم.
کد خبر: ۸۴۸۴
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: جراح و متخصص ارتوپدی استان بوشهر گفت: با حضور پزشکان متخصص و جراحان در شهرها و روستاهای مختلف استان، بیماران به طور رایگان درمان کامل می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا دهقانفرد شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه درمان رایگان بیماران در روستای چهاربرج دشتستان اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به حوزه سلامت و بهداشت دارد و در چند ماه اخیر اقدامات ارزشمندی توسط دولت و وزارت بهداشت انجام گرفته است.

وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت با موفقیت از طرف وزارت بهداشت موجبات رضایتمندی مردم شده و روز به روز شاهد رشد کمی و کیفی خدمات درمانی در کشور هستیم.

وی با اشاره به درمان رایگان بیماران در مناطق مختلف استان بوشهر خاطرنشان کرد: درمان رایگان بیماران با هدف رسیدگی بیشتر و موثرتر به بیماران به ویژه بیماران نیازمند و کمتربرخوردار انجام می‌شود و امیدواریم روزبه‌روز تعداد بیشتری از پزشکان در اجرای این طرح مشارکت کنند.

وی یادآور شد: روز پنج‌شنبه بیش از 200 بیمار در چهاربرج ویزیت شدند و بیمارانی که نیاز به مراجعات بعدی و عمل جراحی داشتند نیز مشخص شدند و راهنمایی لازم به آنها انجام شد.

دهقانفرد بیان کرد: در هفته‌های آینده نیز این طرح با همکاری پزشکان متخصص و جراحان برجسته استان در شهرها و روستاهای استان انجام می‌شود و همه توان و ظرفیت موجود را برای رضایتمندی مردم و اقشار مستضعف به کار می‌گیریم.

وی گفت: مردم تاکنون استقبال بسیار خوبی از طرح درمان رایگان داشته‌اند و در حد توان سعی می‌کنیم نیازهای بیماران را رفع کنیم.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر