چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نشست مالک باشگاه شاهین بوشهر با رییس هیات فوتبال استان برای نهایی شدن حضور این تیم در لیگ دسته سوم کشور بی نتیجه ماند تا بارقه های امید برای بازگشت شاهین به مسابقات سراسری خاموش شود.به گزارش فکرشهر، دو هفته پیش رییس هیات فوتبال استان از اخذ موافقت فدراسیون فوتبال برای رفع تعلیق تیم شاهین بوشهر و بازگشت آن به مسابقات سراسری خبر داد و گفت: قرار شده شاهین از لیگ دسته سوم که اواسط دی ماه آغاز می شود، وارد بازی ها شود.
کد خبر: ۸۵۲۷
شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: نشست مالک باشگاه شاهین بوشهر با رییس هیات فوتبال استان برای نهایی شدن حضور این تیم در لیگ دسته سوم کشور بی نتیجه ماند تا بارقه های امید برای بازگشت شاهین به مسابقات سراسری خاموش شود.

به گزارش فکرشهر، دو هفته پیش رییس هیات فوتبال استان از اخذ موافقت فدراسیون فوتبال برای رفع تعلیق تیم شاهین بوشهر و بازگشت آن به مسابقات سراسری خبر داد و گفت: قرار شده شاهین از لیگ دسته سوم که اواسط دی ماه آغاز می شود، وارد بازی ها شود.

در حالی که رضا بازیاری کاپیتان سابق شاهین برای آغاز تمرینات و فراهم کردن زمینه حضور این تیم در لیگ سه انتخاب شده، خبر رسید علی نعمتی مالک این باشگاه اعلام کرده تا قبل از تعیین تکلیف مطالبات وی، اجازه آغاز تمرینات را نخواهد داد.

زمان به سرعت برای شاهین می گذشت تا اینکه برخی اعضای هیات موسس سابق این باشگاه، پیشنهاد پرداخت یک میلیاردتومان در ازای گرفتن مالکیت این تیم قدیمی از نمعتی را مطرح کردند و متعاقب آن قرار شد پیش از ظهر امروز (شنبه) نشستی در هیات فوتبال برای نهایی شدن این واگذاری و سپس ثبت محضری آن برگزار شود.

در این نشست، نجفی رییس هیات فوتبال استان به عنوان رابط خریداران این باشگاه بندهای این تفاهم نامه را به نعمتی یادآور شد که براساس یکی از بندهای آن، همه اموال منقول و غیرمنقول شاهین بوشهر به نام همین باشگاه شده و تمامی تیم های آن در رده های گوناگون در بوشهر فعالیت خواهند کرد. ضمن اینکه نعمتی در ازای دریافت یک میلیاردتومان، مالکیت را به خریداران واگذار می کند.

اما در حالی که به نظر می رسید همه چیز به خوبی پیش می رود، نعمتی پای دو چکی را پیش کشید که در سال آخر حضور شاهین در لیگ برتر برای جذب عمادرضا به مدیران تیم داده بود، با این حال نجفی و خریداران تاکید داشتند آنها صرفا به پرداخت چک هایی که مهر باشگاه دارد متعهد می باشند.

با این حال نعمتی اصرار داشت که این چک ها که مجموعا 175 میلیون تومان ارزش ریالی داشت به عنوان بدهی وی پرداخت شود، ولی خریداران زیربار نرفتند و نهایتا این نشست با خروج نعمتی از دفتر هیات فوتبال بی نتیجه ماند.

امتیاز لیگ دسته سومی شاهین بوشهر پرید

در حالی که با اعلام حضور شاهین بوشهر در لیگ دسته سوم، شادمانی فراوانی در میان هواداران آن ایجاد شده بود، اما در پی بی نتیجه ماندن توافق با مالک باشگاه و عدم شروع تمرینات، عملا امتیاز لیگ دسته سومی شاهین هم پرید و این تیم اگر قصد حضور در عرصه فوتبال را دارد، باید از لیگ استان استارت بزند.

رییس هیات فوتبال بوشهر می گوید: تمام تلاش خود را برای بازگشت شاهین بوشهر به عرصه فوتبال کشور به کار گرفته و مجوز رفع تعلیق تیم را هم دریافت کردم، ولی به دلیل عدم ثبات مالک باشگاه در تصمیم گیری هایش و تغییر متعدد قیمت های پیشنهادی اش برای این واگذاری، امکان توافق برای دادن شاهین به افراد توانمند و آغاز تمرینات فراهم نشد.

محمد نجفی افزود: با این حساب عملا امکان حضور این تیم در لیگ دسته سوم از دست رفت، ولی در تلاش هستیم تا امتیاز استان حفظ شده و احتمالا یکی از دو تیم پتروشیمی جم خورموج یا سرخ پوشان برازجان که در لیگ استان اول و دوم شدند، بجای اینکه فصل آینده وارد مسابقات شوند، امسال بجای شاهین وارد مسابقات شوند.

دست آخر اینکه آخرین کورسوهای امید برای نجات شاهین بوشهر به یاس مبدل شد، اتفاقی که به نظر می رسد به نابودی تمام عیار این باشگاه ریشه دار منجر خواهد گردید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر