پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی، جانشینی و ریاست اداره ی اچ اس سی و ریاست مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت نفت و گاز پارس را در کارنامه دارد. وی همچنین مجری طرح فاز 13 پارس جنوبی بوده و ...
کد خبر: ۸۵۵۰
يکشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: با حکم مدیرعامل منطقه ویژه پارس، سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس منصوب شد.

به گزارش فکرشهر، مهدی یوسفی در حکمی، علیرضا ارزنده را به سمت سرپرست ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس منصوب کرده است.

ارزنده، اصالتا تنگستانی و فارغ التحصیل مهندسی شیمی از دانشکده ی نفت آبادان در مقطع کارشناسی، فارغ التحصیل رشته ی مهندسی نفت گرایش مخزن در دانشگاه پلی تکنیک و دانشجوی دکترای همین رشته و دانشگاه می باشد. 

وی، جانشینی و ریاست اداره ی اچ اس سی و ریاست مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت نفت و گاز پارس را در کارنامه دارد. وی همچنین مجری طرح فاز 13 پارس جنوبی بوده و در حال حاضر نیز مدیریت فرودگاه بین المللی خلیج فارس را بر عهده دارد.

علیرضا ارزنده، دوره های تخصصی اچ اس سی را در کانادا گذرانده و یکی از مدرسان برجسته ی دوره های ایمنی در در صنایع مختلف شناخته می شود و در کنار ریاست اچ اس سی پتروشیمی مارون، چاپ دو کتاب تکنیک های اتش نشانی صنعتی و تکنیک های ارزیابی عددی ریسک را نیز در کارنامه دارد.

به گزارش فکرشهر، در حکم مهندس مهدی یوسفی خطاب به علیرضا ارزنده آمده است:

باسمه تعالی
جناب آقای علیرضا ارزنده

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربه جناب عالی و بنا به تأییدیه HSE شرکت ملی نفت ایران به موجب این حکم با حفظ سمت  به عنوان سرپرست ایمنی ، بهداشت ، محیط زیست ، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منصوب می گردید. امید است با توکل به عنایات خداوند متعال و با بهره گیری از همه توان و ظرفیت موجود در منطقه در انجام وظایف خطیر این مسئولیت موفق و مؤید باشید. اهم وظایف جناب عالی به شرح ذیل می باشد:

-    مدیریت ریسک های موجود در منطقه شامل شناسایی، ارزیابی، حذف و یا کنترل آنها با استفاده از استانداردها و روش های تعریف شده  در صنعت نفت کشور.
-    تهیه و تدوین روش های اجرایی و دستورالعمل های ایمنی، بهداشتی و محیط زیستی.
-    برنامه ریزی جهت تدوین و اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل منطقه.
-    برنامه ریزی جهت تدوین و اجرای طرح جامع مدیریت بحران منطقه.
-    ساماندهی و ارتقاء ایمنی، آتش نشانی و امداد و نجات در راستای افزایش توان مقابله با حوادث و بحران ها

-    تلاش در جهت برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی تخصصی و پیشرفته در خصوص بهداشت، ایمنی و آتش نشانی، محیط زیست، برای کارکنان در تمامی سطوح.
-    برنامه ریزی و استقرار کامل و ارتقاء نظام مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست.
-    تعامل و هماهنگی با مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران و اداره کل بهداشت، ایمنی و محیط زیست وزارت نفت در راستای بهبود شرایط منطقه.

-    تلاش در راستای بهسازی وضعیت محیط زیست منطقه و توجه به سلامت جامعه و پیرامونی.
-    ارتقا و توسعه مدیریت پسماند مطابق با قوانین، آیین نامه ها و الزامات سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و وزارت نفت.
-    توجه به سلامت کارکنان به عنوان اصلی ترین سرمایه های سازمان.
-    نظارت و پایش عملکرد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ها و سازمان های مستقر در منطقه در راستای بهبود مستمر شرایط بر اساس ابلاغ مقام عالی وزارت با گزارش گیری مستمر و برگزاری جلسات و مانورهای منظم در راستای وظایف ارشدیت سازمان.
-    برنامه ریزی به منظور ایجاد آمادگی برای واکنش در شرایط اضطراری و بحران با استقرار سامانه های به روز دنیا و متناسب با شرایط منطقه  و یکپارچه سازی و همسوسازی طرح های ERP شرکت های مستقر در منطقه در راستای استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات موجود و حصول اطمینان از کفایت و اثربخشی عملکرد گروه ها.
-    فرهنگ سازی در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سطح منطقه.
-    لازم است ظرف یک ماه برنامه جامعی شامل شناسایی ریسک ها، برنامه های اصلاحی، منابع و تجهیزات مورد نیاز و... جهت ارائه در هیات مدیره محترم سازمان ارائه نمایید.

مهدی یوسفی

مدیرعامل

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر