چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: درفتنه سال 88 تشخیص حق از باطل سخت نبود زیرا فتنه گران آشکارا به ارزش ها و معنویات پشت پا زدند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در نشست با مردم روستای 'نظرآقا' افزود: دشمنان از ابتدای تشکیل نظام اسلامی به دنبال وارد کردن ضربه به نظام بودند و بلافاصله پس از انقلاب، جنگ را بر ما تحمیل کردند و هشت سال در برابر تمام دنیا ایستادیم.
کد خبر: ۸۶۰۶
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: درفتنه سال 88 تشخیص حق از باطل سخت نبود زیرا فتنه گران آشکارا به ارزش ها و معنویات پشت پا زدند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در نشست با مردم روستای 'نظرآقا' افزود: دشمنان از ابتدای تشکیل نظام اسلامی به دنبال وارد کردن ضربه به نظام بودند و بلافاصله پس از انقلاب، جنگ را بر ما تحمیل کردند و هشت سال در برابر تمام دنیا ایستادیم.

وی اضافه کرد: پس از رحلت امام خمینی (ره) نیز دشمنان فتنه کردند و می خواستند اقتدار رهبری و نظام را خدشه دار کنند که با تدبیر و مدیریت و رهبری پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب بار دیگر دشمنان شکست خوردند.

نماینده مجلس: فتنه گران سال 88 آشکارابه ارزش ها ومعنویات پشت پا زدند.

نماینده دشتستان درمجلس یادآورشد: در سال 78 نیز واقعه کوی دانشگاه به وجود آمد که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم این فتنه نیز خاموش شد.

موسوی نژاد گفت: دشمنان از پا ننشستند و برای فتنه ای جدید تلاش کردند تا اینکه در انتخابات سال 88 بار دیگر با رمز تقلب در انتخابات فتنه ای جدید را رقم زدند و حتی ماه ها قبل از انتخابات کمیته صیانت از آرا را تشکیل دادند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی افراد در آن سال برای به قدرت رسیدن به همه ارزش ها ضربه زدند و از روی خون های جوانان گذشتند اما فتنه با مدیریت رهبری و بصیرت مردم خنثی شد و حماسه 9 دی باید حفظ شود.

وی افزود: باید مراقب دشمنان باشیم، زیرا فتنه آینده سنگین تر خواهد بود اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت، دشمنان نمی توانند به اهداف خود برسند.
منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر