پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همایش آموزشی ازدواج مناسب برای جوانان رده سنی 19 تا 29 سال در شهرستان دیلم استان بوشهر برگزارشد.به گزارش فکرشهر، مسوول واحد بهداشت روان شبکه بهداشت دیلم در این آیین گفت: ازدواج تعهد قانونی دو شخصیت مرد و زن برای مشارکت درصمیمیت عاطفی، جسمانی و جنسی، شناختی و مشارکت درانجام کارهای گوناگون ومنابع مالی وعامل پیوند دو خانواده و دو شبکه اجتماعی است. صادق شریفی افزود: همراهی با شریک زندگی، عشق و صمیمیت، رشد و پیشرفت، میل به والد شدن ازجمله نیازها و دلایل صحیح در امر ازدواج است.
کد خبر: ۸۶۳۰
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶

فکرشهر: همایش آموزشی ازدواج مناسب برای جوانان رده سنی 19 تا 29 سال در شهرستان دیلم استان بوشهر برگزارشد.

به گزارش فکرشهر، مسوول واحد بهداشت روان شبکه بهداشت دیلم در این آیین گفت: ازدواج تعهد قانونی دو شخصیت مرد و زن برای مشارکت درصمیمیت عاطفی، جسمانی و جنسی، شناختی و مشارکت درانجام کارهای گوناگون ومنابع مالی وعامل پیوند دو خانواده و دو شبکه اجتماعی است. 

صادق شریفی افزود: همراهی با شریک زندگی، عشق و صمیمیت، رشد و پیشرفت، میل به والد شدن ازجمله نیازها و دلایل صحیح در امر ازدواج است.

وی گفت: شورش علیه والدین، احساس گناه یا ترحم نسبت به فرد مقابل، احساس تنهایی و استیصال، ارضای تنها میل جنسی و اجبار خانواده از جمله دلایل وانگیزه های نادرست برای ازدواج است.

این روانشناس به نقش آموزش دادن جوانان برای ازدواج مناسب اشاره کرد و افزود: برای آمادگی و ورود به امر مهم ازدواج افراد باید آزمون بینشی برای اثبات کفایت و رشد مناسب بینش فرد در مورد ایجاد یک خانواده، آشنایی با چالشها و انتظارات ازدواج و قوانین حاکم بر زندگی مشترک و آزمون عملی برای اثبات مهارتهای ارتباط مثبت و مهارتهای حل تعارض را بگذرانند.

به گزارش ایرنا، این همایش به همت کارشناسان شبکه بهداشت ودرمان دیلم و با همکاری فرمانداری، بهزیستی و اداره ورزش و جوانان در سالن پیامبر اعظم (ص) این شهرستان برگزارشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر