پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ صبح امروز رخ داد؛
فکرشهر: برخورد مرگ بار یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه سمند، 7 کشته و مجروح بر جای گذاشت. به گزارش فکرشهر، این حادثه، ساعت 8:49 دقیقه ی صبح امروز و در کیلومتر 25 محور ...
کد خبر: ۸۶۷۱
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۹

فکرشهر: برخورد مرگ بار یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه سمند، 7 کشته و مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش فکرشهر، این حادثه، ساعت 8:49 دقیقه ی صبح امروز، جمعه، 12 دی ماه و در کیلومتر 25 محور اهرم ـ برازجان رخ داده است.

 مسئول ستاد عملیات بحران مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان بوشهر با تایید این خبر گفت: خودروی پژو دو سرنشین داشته و 5 نفر نیز سرنشین خوردوی سمند بوده اند.

سید مجید حسینی ادامه داد: یکی از سرنشینان سمند که خانم جوانی بود متاسفانه در محل حادثه فوت نمود و2 سرنشین پژو هم مجروح شدند که حال یکی از آن ها وخیم گزارش شده است.

وی در گفت و گو با فکرشهر، افزود: پس از اطلاع از وقوع حادثه، اورژانس جاده ای آباد و گادوی و اورژانس شهری اهرم به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه ی پزشکی، مصدومین را به بیمارستان شهید گنجی اعزام نمودند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از شاهدین حادثه، در هنگام وقوع حادثه، یکی از خودروها سرعت بسیار زیادی داشته به نحوی که پس از برخورد، موتورش از بدنه جدا و به گوشه ای پرتاب شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر