پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۷۲۲۰
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: فرمانده پایگاه ششم شکاری و ارشد نظامی ارتش در بوشهر گفت: نیروهای مسلح در شرایط کنونی که کشور درگیر شیوع ویروس کرونا است با تشکیل قرارگاه‌های زیستی و پدافند بیولوژیکی امام رضا (ع) همه ظرفیت‌های بهداشتی و عملیاتی خود را به کار گرفته و در کنار سایر نهادهای دولتی و اجرایی قرار دارند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ دوم خلبان نعمت الله صدقی روز یکشنبه به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی در آئین رژه خودرویی یگان‌های ارتش در پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر افزود: یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر انجام ماموریت‌های اصلی و ذاتی در راستای حفظ امنیت، صیانت از مرزهای ایران اسلامی، ارتقای آمادگی رزمی و توان عملیاتی با بکارگیری همه توان خود برای قطع زنجیره کرونا آمادگی دارد تا در اجرای تدابیر رهبر معظم انقلاب با بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروی انسانی و تجهیزاتی به مردم خدمت رسانی کنند.

صدقی اضافه کرد: ارتش امروز همواره با بهره‌گیری از خلاقیت، نوآوری و دانش در کنار همت، تلاش و کوشش خستگی ناپذیر و با کارهای جهادی و انقلابی خود توانسته بسیاری از ماموریت‌های خطیر دفاعی، نظامی و مقاومتی را در کنار مردم و مسئولان به بهترین شکل انجام دهد.

 فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان بوشهر اظهار کرد: نیروهای ارتش مستقر در این استان با همه توان از تمامیت ارضی ایران پاسداری و با اجرای دقیق و مستمر فرمایشات فرمانده کل قوا آمادگی خود را حفظ خواهد کرد.

وی یادآور شد: امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی، رژه نیروهای مسلح با عنوان رژه خدمت و با شعار "مدافعان وطن یاوران سلامت" اجرا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر