پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر سفر می‌کند.به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی جمعه‌شب در نشست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: رسیدگی به مناطق محروم و دوردست باید در صدر اولویت‌های مسئولان باشد و نباید در این زمینه کم‌کاری شود.وی افزود: دولت یازدهم در بخش درمان عملکرد قابل قبولی داشته و هزینه‌های درمانی مردم به میزان قابل توجهی کاهش یافته و انتظار داریم این روند تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۶۷
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۴

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر بهداشت به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر سفر می‌کند.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی جمعه‌شب در نشست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: رسیدگی به مناطق محروم و دوردست باید در صدر اولویت‌های مسئولان باشد و نباید در این زمینه کم‌کاری شود.

وی افزود: دولت یازدهم در بخش درمان عملکرد قابل قبولی داشته و هزینه‌های درمانی مردم به میزان قابل توجهی کاهش یافته و انتظار داریم این روند تداوم داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در شهر کنگان خاطرنشان کرد: مسئولان استان نسبت به سلامت و درمان استان و شهرستان‌های کنگان و عسلویه توجه خاصی دارند و ما نیز تا جایی که بتوانیم حامی فعالیت‌های آنها در زمینه ارتقای وضعیت بهداشت و درمان شهرستان‌های کنگان و عسلویه در مجلس هستیم.

وی از بازدید وزیر بهداشت از جنوب استان بوشهر خبر داد و گفت: در هفته آینده شاهد حضور رئیس جمهور در استان و وزیر بهداشت و درمان در جنوب استان خواهیم بود و این خبر نوید خوبی برای مردم این منطقه خواهد بود.

عباس پاریابی، رئیس شورای اسلامی شهر کنگان نیز با تقدیر از عملکرد شبکه و بیمارستان کنگان اظهار داشت: شورای اسلامی شهر کنگان حاضر به همکاری با تمام پزشکان عمومی و متخصص برای ماندگاری بیشتر در شهرستان است.

فرماندار کنگان نیز با اشاره به زحمات دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت و کارهایی که در این زمینه انجام داده، گفت: حجم خدمات درمانی نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته است.

به نوشته ی فارس، عباس جمشیدی افزود: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهیم در راستای اولویت دادن به شهرستان کنگان و تربیت و پرورش نیروی انسانی و بالا بردن توان علمی آنها اهتمام داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر