پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه استان بوشهردر مجلس شورای اسلامی گفت: عنوانی و نامی که رهبر معظم انقلاب برای امسال انتخاب کرده اند، منشا و سرچشمه گرفته از واقعیت های جامعه است.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام موسی احمدی در گفت وگو با ایرنا افزود: نام گذاری سال های متمادی در موضوع اقتصاد ازجمله اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی، تولید ملی و امثالهم بیانگر این است که رهبری همیشه دغدغه مسایل اقتصادی را داشته اند.
کد خبر: ۸۸۸
جمعه ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۷

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه استان بوشهردر مجلس شورای اسلامی گفت: عنوانی و نامی که رهبر معظم انقلاب برای امسال انتخاب کرده اند، منشا و سرچشمه گرفته از واقعیت های جامعه است.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام موسی احمدی در گفت وگو با ایرنا افزود: نام گذاری سال های متمادی در موضوع اقتصاد ازجمله اصلاح الگوی مصرف، جهاد اقتصادی، تولید ملی و امثالهم بیانگر این است که رهبری همیشه دغدغه مسایل اقتصادی را داشته اند.

وی بیان کرد: هرچند پارسال را نیز رهبری سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام گذاری کردند اما بیشتر به حماسه سیاسی پرداخته شد طوری که حماسه اقتصادی به شکل مطلوب محقق نشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هدف رهبری بیشتر توجه به ساختار و زیرساخت های اقتصادی است که پارسال نیز موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: با توجه به این که امسال دولت مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها را اجرا خواهد کرد برای جلوگیری از تبعات آن باید همه ارکان نظام در کنار مسوولان قرار گیرند تا این مهم با تدبیر و درایت بیشتری عملی شود.

احمدی گفت: توجه و ساماندهی مسایل اقتصادی با تکیه بر تولید داخلی مانع از اثرگذاری تبعات سیاست های خصمانه ابرقدرت ها بر جامعه خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مسایل اقتصادی جامعه سامان یابد بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می شود.

وی گفت:در موضوع فرهنگ نیز که دشمن سال هاست برای ضربه زدن برنامه ریزی کرده است، رهبری هوشیاری مسوولان را از تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن مطرح کردند اما برخی ها آن را جدی نگرفتند.

احمدی اظهارکرد: مسوولان بتنهایی قادر نیستند مسایل اقتصادی و فرهنگی را حل و فصل کنند بلکه باید با عزم ملی و همراهی، حضور و هم اندیشی همه مردم و نخبگان به این دو بخش مهم پرداخت.

وی گفت: توجه به مدیریت جهادی در نام گذاری شعار امسال نیز بیانگر این است که برخی از مدیران دچار روزمرگی شده بودند.

نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیریت جهادی مد نظر رهبر معظم انقلاب یعنی توجه به برنامه و رعایت همه جوانب قوانین که حرکت جهشی مسوولان را در پی داشته باشد.

احمدی گفت:همان طور که رهبری اشاره کردند مجلس و دولت باید با همفکری قوانین دست و پاگیر را پالایش کنند تا سرعت خدمت رسانی و بهره برداری بهینه از قابلیت های جامعه شتاب گیرد.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد که با پالایش قوانین کند کننده سرعت خدمت رسانی و توسعه ای، دولت را در اجرای سیاست ها و برنامه های چشم انداز نظام یاری کند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر