پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان با اشاره به شادمانی مردم ازشنیدن خبر حضور رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید در استان، گفت: طرح های اساسی شهرستان احصاء شده و اطمینان دارم این سفر ...
کد خبر: ۸۸۸۳
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

فکرشهرفرماندار دشتستان در نشست شورای اداری این شهرستان با گرامی داشت هفته وحدت و سالروز ولادت نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) گفت: اخلاق نبوی، نظم و انضباط و باورمندی  به مردم رسول اسلام در مملکت داری مورد توجه مدیران قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع با اشاره به 20 دی ماه، سالروز شهادت میرزا محمد تقی خان فرهانی امیرکبیر، اظهار داشت: امروز سالروز شهادت دولتمردی است که در دوره صدارت خود نه تنها موسس مدرسه دالفنون  به عنوان نخستین مدرسه جدید ایران بود بلکه روزنامه وقایع اتفاقه را منتشر کرد، با رشوه خواری و فساد اداری به مبارزه برخاست ، القاب و عناوین تشریفاتی اضافی را حذف و اصلاحات اجتماعی را انجام دارد ،بزرگ مردی که وجودش برای اصحاب قدرت و مفسدان اقتصادی غیر قابل تحمل بود به همین سبب او را به شهادت رساندند.

فرماندار دشتستان ،در آستانه سفر ارزشمند دکتر روحانی رئیس جمهور محترم به استان بوشهر به این نکته اشاره نمود که دولت تدبیر و امید توانسته است دستاوردهای گرانقدری در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بدست آورد .

[[{"fid":"6564","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":380,"width":536,"style":"font-size: 12.7272720336914px; line-height: 20.0063037872314px;","class":"media-element file-default"}}]]

وی با بیان اینکه با تلاش دولتمردان روابط خارجی ترمیم شده و از شدت فشارهای تحریم ظالمانه کاسته شده است، افزود: امیدواری و آرامش جامعه، فضای اجتماعی مناسب برای توسعه، اطمینان سرمایه گذاران برای فعالیت های اقتصادی از دیگر دستاورد های دولت برای زمینه سازی شکوفایی کشور و افزایش نرخ رشد اقتصادی ایران است .

دکتر زارع تصریح کرد: تدابیر هوشمندانه با بهره گیری از نظرات علمی و کارشناسی، تورم لجام گسیخته مهار گردید و از شدت آن کاسته شد و طرح های عمرانی که به دلیل عدم تحقق درامدهای بودجه ای راکد شده بود ، مجدداً فعال گردید.

وی در ادامه بیان داشت: این موفقیت های بزرگ دولت تدبیر و امید قطعاً علاوه بر برنامه ریزی و تلاش دولتمردان و دستگاه های اجرایی، مدیون حمایت ها و همکاری های مردم و پشتیبانی و تأییدات قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

فرماندار دشتستان با اشاره به شادمانی مردم ازشنیدن خبر حضور رئیس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید در استان، گفت: طرح های اساسی شهرستان احصاء شده و اطمینان دارم این سفر دستاوردهای ارزشمندی برای استان و مردم دشتستان در پی خواهد داشت.

[[{"fid":"6563","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":380,"width":570,"style":"font-size: 12.7272720336914px; line-height: 20.0063037872314px;","class":"media-element file-default"}}]]

حجت الاسلام موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت : همه باید اهتمام کنند که استقبال خوب و شایسته ای از ریس جمهور و هیت دولت انجام شود و حداکثر تلاش خود را در راستای توسعه و آبادی شهرستان داشته باشیم .

حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان نیز در این نشست گفت : ۱۹ دی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است، چرا که حرکت مردم قم در ۱۹ دی جرقه انقلاب اسلامی را روشن کرد و این روز همانند ۲۲ بهمن باید گرامی داشته شود.

مصلح با بیان اینکه کمک به دولت در راستای اجرای مسوولیت ها رسالت احاد جامعه است، گفت: رئیس جمهور راس هیئت دولت هفته آینده به استان بوشهر سفر می‌کند که باید از هم اکنون تدابیر ویژه برای استفاده از این سفر در توسعه و رفع مشکلات استان اندیشیده شود.

سرهنگ پاسدار نعمت اله غلام پور فرمانده سپاه جواد الائمه (ع) دشتستان نیز ضمن دعوت از همه جهت استقبال پرشور از ریاست جمهور و کاروان هیئت دولت از همه مدیرانی که در اجرای رزمایش الی بیت المقدس دشتستان همکاری کرده بودند، قدردانی نمود و گفت: اعزام کاروان های راهیان نور از 10 اسفند ماه در سطح شهرستان آغاز می شود که هدف از آن ترویج فرهنگ دفاع مقدس است.

[[{"fid":"6565","view_mode":"default","fields":{"format":"default"},"type":"media","attributes":{"height":380,"width":570,"class":"media-element file-default"}}]]

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر