چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۰۶۹
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: مدیر تاکسیرانی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر گفت: فاز نخست تجهیز تاکسی‌های شهر بوشهر به دستگاه کارتخوان آغاز شد و در این مرحله ۷۰ خودرو به این امکان مجهز می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، رضا فرشیان روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، افزود: ۱۵۰ تاکسی در سطح شهر بوشهر فعال هستند که با تعامل میان پست بانک، شهرداری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر بندر بوشهر همه آنها در ۲ فاز به دستگاه کارتخوان تجهیز می‌شوند.

وی با بیان اینکه اجرای این‌ طرح در راستای حمایت شهرداری از رانندگان تاکسی برای کاهش استفاده از پول نقد و پروتکل‌های بهداشتی کرونا اجرا شد، اعلام کرد: بانک برای اعطای کارتخوان ۲ میلیون تومان سپرده را به عنوان ضمانت اخذ می‌کرد، که این هزینه را شهرداری تقبل کرده‌است و هیچ سپرده‌ای از رانندگان مسدود نمی‌شود.

مدیر تاکسیرانی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر اضافه کرد: به منظور پیشگیری از تجمع در بانک عامل، اعطای دستگاه کارتخوان به ۷۰ رانندگان تاکسی در یک هفته انجام می‌شود.

فرشیان گفت: نزدیک به ۱۴۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم نیز در این شهر فعال هستند ه تجهیز آنها به دستگاه کارتخوان در قالب فاز سوم، پیش‌بینی شده‌است.

وی با بیان اینکه شهرداری بوشهر توجه ویژه‌ای به سیستم حمل و نقل عمومی دارد، ادامه داد: اعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی این بندر نیز در دستورکار قرار گرفته است.

 مدیر تاکسیرانی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندر بوشهر یادآور شد: از آنجا که بسیاری رانندگان دارای خودرو فرسوده، توان مالی برای پرداخت ۱۵۰ میلیون برای خرید یک دستگاه خودرو سمند ندارند، شهردار بوشهر تلاش می‌کند در تعامل با شورای شهر و بانک‌های عامل زمینه را برای پرداخت تسهیلات به آنها فراهم کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر