پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۰۹۲
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، هیات‌های مذهبی باید شاخص‌ها و ویژگی‌های انتخاب اصلح را به مردم ارائه دهند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام محمد رضا طاهری روز چهارشنبه در نشست شورای هیات‌های مذهبی استان بوشهر افزود: هیات‌های مذهبی و روحانیت مرجع اعتماد مردم هستند و با ارائه شاخص‌ها و ویژگی‌های انتخاب اصلح از کلام ائمه معصومین و منظر رهبر معظم انقلاب، بصیرت سیاسی لازم را به مردم منتقل کنند.

وی تاکید کرد: همه دست اندرکاران و مسئولان در این شرایط حساس باید با تمام توان خود زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌ های اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تضمین و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:  هیات‌های مذهبی در دوران شیوع ویروس کرونا با ارائه الگوی کارآمد کار جهادی تشخیص دادند باید در زمینه فعالیت‌های اجتماعی و کمک به محرومان، مستضعفان و آسیب‌ دیدگان از کرونا کمک کنند و در این عرصه سرافرازتر از قبل ظاهر شدند.

طاهری بیان کرد: ماموریت‌ هیات‌های مذهبی ناظر به اقامه شعائر الهی است و رقابت‌های ناسالم و خودنمایی عامل افول معنویت آنان است.

وی ادامه داد: رعایت اخلاص در عمل به عنوان عامل مهمی است که پرچم شعائر الهی را بالا نگه می‌دارد.

طاهری افزود: شناسایی نیاز لحظه و پاسخگویی مناسب به آن، جز به توفیق و هدایت الهی میسر نمی‌شود که هیات‌های مذهبی به خوبی به این مهم دست پیدا کردند.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: سرمایه اصلی هیات‌های مذهبی، اهل بیت عصمت و طهارت هستند که مردم را به این واسطه به میدان می‌کشند.

حجت‌الاسلام محمد قادری با اشاره به پویش مهرواره محله همدل گفت: به همت مساجد، هیات‌ها و گروه‌های جهادی اقدام‌های زیادی در حوزه فعالیت‌های اجتماعی در استان انجام شده، ولی از این تعداد، فقط ۱۶۵ مساله استانی در این پویش ثبت شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر