پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی دشتستان استان بوشهر گفت: بخشی از میدان ورودی شهر برازجان مرکز این شهرستان حادثه خیز است که برطرف کردن فوری و اساسی آن ضروری است.به گزارش فکرشهر، سرهنگ رضا موسیوند افزود: محور ورودی منتهی به این میدان از سمت گناوه به دلیل وجود قوس و شیب تند و عدم علائم هشدار دهنده به نقطه حادثه خیز تبدیل شده است. وی اضافه کرد: خودروهایی که از این محور قصد ورود به شهر برازجان داشته باشند بویژه برای افرادی که آشنایی با محل ندارند به دلیل پیچ 90درجه کنترل خود را از دست داده و واژگون می شوند. 
کد خبر: ۹۰۵۳
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۴

فکرشهر: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی دشتستان استان بوشهر گفت: بخشی از میدان ورودی شهر برازجان مرکز این شهرستان حادثه خیز است که برطرف کردن فوری و اساسی آن ضروری است.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ رضا موسیوند افزود: محور ورودی منتهی به این میدان از سمت گناوه به دلیل وجود قوس و شیب تند و عدم علائم هشدار دهنده به نقطه حادثه خیز تبدیل شده است. 

وی اضافه کرد: خودروهایی که از این محور قصد ورود به شهر برازجان داشته باشند بویژه برای افرادی که آشنایی با محل ندارند به دلیل پیچ 90درجه کنترل خود را از دست داده و واژگون می شوند. 

موسیوند ادامه داد: در این نقطه هفته ای دو تا سه مورد واژگونی رخ می دهد که صدمات جرحی و مالی به مردم وارد می کند. 

وی بیان کرد: چندین بار به مسوولان اداره راه و شهرسازی دشتستان و شهرداری برازجان در زمینه اصلاح و برطرف کردن این نقطه حادثه خیز تذکر داده شده است. 

رییس راهنمایی و رانندگی دشتستان گفت: برای تعیین تکلیف و تشریح وظایف هر دستگاه مرتبط، این مساله باید به قید فوریت در شورای ترافیک شهرستان مطرح و چاره اندیشی شود 

موسیوند اضافه کرد: این محور با کم کردن قوس و نصب علائم راهنمایی و رانندگی قابل اصلاح است تا مردم منطقه بویژه مهمانانی که آشنایی با منطقه ندارند، سفری بدون خطر داشته باشند. 

پورجم مدیر واحد زیباسازی شهرداری برازجان گفت: طراحی و ساخت محورهای بیرون محدوده شهر برعهده راه و ترابری است که باید موضوع را پیگیری کنند. 

معاون اداره راه و شهرسازی دشتستان به ایرنا گفت: این محور زمانی که احداث شده خارج از محدوده شهر بوده و طراحی آن برای شرایط پیش از احداث میدان صورت گرفته است. 

نعمت الله لاریمی افزود: اکنون چون میدان به این منطقه اضافه شده به نقطه ای حادثه خیز تبدیل شده که باید آن را مطابق استاندارد محورهای منتهی به میدان اصلاح کرد. 

وی اضافه کرد: راه و شهرسازی آمادگی کامل دارد که با تعیین تکلیف در شورای ترافیک شهرستان وظایف خود را برای ایجاد راه هایی ایمن برای رفاه و آسایش مردم انجام دهد. 

شهر برازجان مرکز شهرستان 250 هزار نفری دشتستان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است و به عنوان شاهراه ارتباطی این استان با استانهای فارس و مرکز کشور، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود. 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر